Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
keltaiset,punaiset tms värit ukkosia.
Alkuperäinen kirjoittaja merili:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
Ihailtavan perusteltu vastaus!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tiedä näyttääkö tuo kaikki ukkoset.
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tiedä näyttääkö tuo kaikki ukkoset.
ei ehkä varmaankaan juu,mutta mielenkiintoinen on,kiitoksia kun pistit=)
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Meillä jyrisi kahteen otteeseen, Kainuussa, länsipuolella.
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Meillä jyrisi kahteen otteeseen, Kainuussa, länsipuolella.
saakos kysellä tarkempaan missäpäin (lännessä juu) kainuuta vaikutat=)?
itse täällä vaalan suunnalla...
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Meillä jyrisi kahteen otteeseen, Kainuussa, länsipuolella.
*kuiskaa* kuin myös...
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Meillä jyrisi kahteen otteeseen, Kainuussa, länsipuolella.
*kuiskaa* kuin myös...
jahas,täällähän taitaa olla tuttuja=)...en ihmettele vaikka "kuiskaat",on sen verran pieni paikka...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Meillä jyrisi kahteen otteeseen, Kainuussa, länsipuolella.
*kuiskaa* kuin myös...
jahas,täällähän taitaa olla tuttuja=)...en ihmettele vaikka "kuiskaat",on sen verran pieni paikka...![]()
Tunnistitko mut?
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Meillä jyrisi kahteen otteeseen, Kainuussa, länsipuolella.
*kuiskaa* kuin myös...
Tunnistitko mut?
pakko oli sun omilta sivuilta juttu käydä kattomassa...=),olenpas itsekkin pph...joko raksuttaa,minulla taitaa...=)