J
jahsi
Vieras
Vaasassa ainakin on tällähetkellä menossa aika raju epidemia, ja melkein kaikista kouluista/päiväkodeista on lapsia kotona, jopa puolet luokasta/ryhmästä.
Tämä vaasassa riehuva tauti on kuulemma parin päivän pituinen, ja se saattaa joillakin olla tosi raju ja joillain nousee kova kuumekkin.
Onkos muuallapäin suomea nyt menossa tätä tautia?
Nimimerkillä viimeyön meni pönttöä halatessa.
Tämä vaasassa riehuva tauti on kuulemma parin päivän pituinen, ja se saattaa joillakin olla tosi raju ja joillain nousee kova kuumekkin.
Onkos muuallapäin suomea nyt menossa tätä tautia?
Nimimerkillä viimeyön meni pönttöä halatessa.