missä viikon 11 kilopino..

en siis onnistunut löytää joten pinoan itseni tähän....

sitkeetä laihdutusta nyt alkuvuosi peremmalla motivaatiolla....
lähtöpaino 82
paino nyt 79,4 (aamulla siis)
tavoite toukokuun 15 pvä puntari näyttäis 75
ei mahdoton mut mun vauhti on hidas...
keinoina liikunta ja hieman rajoitettu ruokailu...

lenkkeilyä pikkasen hidastanu nää törky pakkaset... minä kun lenkkeilen rattaitten kanssa pää sääntöisesti nii ei oo kovimpiin pakkasiin voinu poikaa viiä....
 
MrsSmith
Taidan minäkin piipahtaa täällä. Eli mun lähtöpaino oli kolme viikkoa sitten 89kg, eilen näytti 87kg ja tavoite aluks 75kg, ehkä siitä sit vielä 70kg, katotaan nyt kunhan paino alkaa tosissaan putoomaan =) Mulla on kaks pientä lasta joten eiköhän paino putoa kun niiden kanssa remuaa ulkona ja sisällä =) Minäkin painoa pudottelen liikkumisella ja ainakin jonkun verran terveellisemmällä ruokavaliolla. Vielä kun saisin itteäni niskasta kiinni ja osaisin jättää kaikki makeat ja suolaiset pois :whistle: No, ehkä jonkun ajan päästä =) Aurinkoista päivää kaikille B)
 
Bandalai
Olkoot pino vaikka tässä. Olen suurpiirteinen pisteiden laskija, olen pitänyt hiukan taukoa ja nyt taas täällä. (ent. Ma-rie) Lähtöpaino 79, nyt 73,5 , tavoitteena painaa 64-65 kiloa joskus kesällä. Ihanaa on ollu huomata kuinka se paino silti tippuu, huolimatta synttärijuhlista ja muista sellaisista. Hitaasti mutta varmasti kohti tavoitepainoa tässä mennään! Tsemppiä kaikille muillekin laihduttajille ja aurinkoista kevättä, ulkoilkaa!
 
Heippa vaan kaikille!
Hitaasti putoaa täälläkin. Minä jo viime viikolla aattelin että olis se 10kg mennyt rikki, mutta ei nii EI!! \|O mutta positíivista kuitenki
ny paino 81,9 alussa 91,6! Elikkä 9,7kg vuoden alusta. ;)
Tarkoitus olis pudotella nii kauan ku oon sinut itteni kanssa.
Karkea arvio olis ehkä joku n.65kg aika näyttää =)
TSEMPPIÄ KAIKILLE! :flower: :flower:
 

Yhteistyössä