Missä vietät Joulun?

  • Viestiketjun aloittaja "october"
  • Ensimmäinen viesti
ap..
Alkuperäinen kirjoittaja myös;29114243:
Me mennään myös ensimmäistä kertaa tuetulle lomalle. Meidän ydinperheen lisäksi mukaan tulee myös mummo sekä minun sisaruksiani. Varmasti tulee kiva joulu, vaikkakin hiukan erilainen verrattuna siihen millainen on yleensä.
Haluatko kertoa minnepäin olette menossa? :) Me mennään Päiväkumpuun.
 
"yyhoo"
Ei vielä mitään hajua. Katotaan, miten joululistat täyttyy, että saako olla kotona... Yleensä joulu on niin suosittu vanhempien kollegojen keskuudessa, ettei meidän nuorempien ja pienten lasten vanhempien tarvi vaivautua... :whistle: :D
 
"iloinen"
ASun kaukomailla ja viime joulu vietettiin taalla ja oksennustaudissa. Oli vahan kurjaa, olen niin perhe-perinne-valkoinen-joulu-ihminen. Tarkoitus oli tamakin joulu kaytannon syista viettaa niin.
Vaan nytpa paatettiin viime viikolla etta lasten kanssa painun Suomeen. Aidilleni ja sisko perheineen sinne myos. IHANAA. Mies ei tule mukaan, mutta han ei henk.koht joulusta perusta.
 
"vieras"
Ajattelin, että nyt 21-vuotiaana olen tarpeeksi iso tyttö viettämään joulun miehen kanssa kahdestaan kotona. :D Aina ennen on rampattu vanhempien ja isovanhempien luona.
 
Vastaus
[QUOTE="vieras";29116155]Ajattelin, että nyt 21-vuotiaana olen tarpeeksi iso tyttö viettämään joulun miehen kanssa kahdestaan kotona. :D Aina ennen on rampattu vanhempien ja isovanhempien luona.[/QUOTE]

Hyvä! Asenne on kohdillaan. Tarpeeksi iso tyttö minäkin. :)
 
Jbvc
Kun muutin mieheni kanssa saman katon alle aikoinaan, päätimme jouluaaton olevan vain meidän perheelle. Aluksi anoppi yritti kaikkensa kääntääkseen päämme, mutta vuosien saatossa on ymmärtänyt ettei se onnistu. Jouluaatto on meidän oma, joulupäivä appivanhempien ja tapani mun vanhempien.
 

Yhteistyössä