Missä vietät Joulun?

  • Viestiketjun aloittaja "october"
  • Ensimmäinen viesti
"jenny"
Miehen kanssa kaksin omassa kotona, koska laskettu aikani on jouluaattona. Aikaisemmin aina minun perheeni kanssa, joten on ihan kiva päästä laittamaan omanlainen joulu omaan kotiin. Ellei sitten olla tosiaan sairaalassa joulua. :D
 
ap...
[QUOTE="jenny";29113686]Miehen kanssa kaksin omassa kotona, koska laskettu aikani on jouluaattona. Aikaisemmin aina minun perheeni kanssa, joten on ihan kiva päästä laittamaan omanlainen joulu omaan kotiin. Ellei sitten olla tosiaan sairaalassa joulua. :D[/QUOTE]

Aivan ihana laskettu aika :) Maailman paras joululahja :)
 
ap..
[QUOTE="Minä vain";29113735]kuten olen viettänyt kaikki jouluni sen jälkeen kun muutin 16-vuotiaana asumaan yksin eli viimeiset 20 joulua.[/QUOTE]

Mullakin näitä yksinäisiä jouluna on ollut ja tulee olemaan taas ensi vuonna ja sitä seuraavina.

Menee ne niinkin, mutta välillä on mukava taas päästä jonnekkin muualle viettämään joulua. :)

Tietty jos viihtyy yksin, niin mikäs siinä.
 
Random.
Anoppilassa, onneksi.:) Siellä on tähän mennessä ollut parhain joulutunnelma. Aatonaattona kuusenkoristelu ja aattona sitten syömään ja iltaa viettämään. Joulupäivänä tai Tapanina käydään mun isovanhempien luona.

Viime joulu menikin vähän ohi, esikoinen syntyi neljä päivää ennen joulua ja sairaalassa oltiin melkein uuteenvuoteen asti. Nyt onkin tiedossa ihan erilainen joulu mitä koskaan aikaisemmin, kun on tuo pikku napero.:)
 
myös
Me mennään myös ensimmäistä kertaa tuetulle lomalle. Meidän ydinperheen lisäksi mukaan tulee myös mummo sekä minun sisaruksiani. Varmasti tulee kiva joulu, vaikkakin hiukan erilainen verrattuna siihen millainen on yleensä.
 
  • Tykkää
Reactions: lasipää edellä

Yhteistyössä