Missä vauvanne nukkuu?

Meillä on kolme viikkoa vanha poika, joka nukkuu jo omassa huoneessa yöt. Päiväunetkin nukutaan omassa huoneessa useimmiten, välillä nukkuu myös meidän sängyllä. Järjestely toimii meillä hyvin eikä aiheuta yöllä sen enempää liikkumista, koska syötetään pullosta ja maito täytyy kuitenkin käydä lämmittämässä. Seinän läpi kuuluu aina, kun vauva alkaa vasta heräillä ja ehditään hakea ruoka ajoissa.

Missä teidän vauvat nukkuvat ja minkä ikäisiä ovat? Nukkuuko kenenkään muun vauva omassa huoneessa tai onko nukkunut alusta asti? Miten olette ratkeiseet asian ja onko toiminut teillä?
 
vieras
Esikoinen nukku ekat 6kk omassa sängyssä meidän makkarissa. Sitte omaan huoneeseen. Tää kakkonen hankalampi tapaus. Nukkui ekat 3kk parhaiten vieressä vaik omaan sänkyyn yritin. Nyt nukkuu omassa sängyssä jo (8kk) suht hyvin, mut koska edelleen (!) syö öisin, nukkuu vielä meidän huoneessa kun en halua et isosisko heräilee turhaan jos laitan heidät samaan koppiin... Kova halu olis mulla jo siirtää hänet mut kun ei onnistune vielä.
 
Meillä tämä kuopus nukkuu meidän kanssa omassa sängyssä (5kk) ja nukkunut alusta asti.Ollut hyvä ratkaisu,niin muut lapset eivät herää ääniin yöllä.Esikoinen nukkui kanssa meidän vanhempien kanssa,kunnes vajaa 3-v siirtyi omaan huoneeseen.Keskimmäinen taas nukkuin 2-viikkoisesta saakka omassa huoneessa,koska oli niin herkkäuninen,heräsi kun itse meni nukkumaan ym ja oli kova äheltämään,niin en saanut itekää nukuttua samassa.Näin meillä =)
 
Esikoinen nukkui 2 kk ikään asti kopassa meidän sängyn vieressä,välillä myös mun kainalossani. Sitten siirtyi viereiseen huoneeseen pinnikseen. Ovet oli auki ja mä havahduin jo ensimmäiseen pieneen, heräämistä ennakoivaan inahdukseen ja syötin tyllerön keinutuolissa istuen ja laskin takas sänkyyn jatkamaan unia.

Tämä 2 kk ikäinen kuopus on nukkunut laitokselta asti mun kainalossani. Helppoahan ne ruokailut on siitä vierestä käsin hoitaa, pieni probleema on se, ettei hää nukkuis omassa sängyssään ollenkaan... Havahtuu heti kun siirrän oman petiin vaikka olis kuinka syvässä unessa.
No, jospa jonakin kauniina päivänä...
 
neitiperho
Meillä tyttönen nukkuu sänkymme vieressä, omassa kopassaan...ainakin suurimmaksi osaksi. Toisinaan tietty löytyy neiti ihan omasta kainalosta =) Tosin pikkusella nyt vasta ikää sen 10pvää
 
Meillä nukkui ekan kuukauden mun kans sängyssä äitiyslaatikossa, äljäke potkastiin sohvalle :saint: Sitten se siirtyi makkariin ilmestyneeseen pinnikseen ja siitä omaan huoneeseen alle puolen vuoden.
 
Pinniksessä molemmat ovat nukkuneet alusta asti. Esikko ensin meidän huoneessa ja 8kk siirtyi omaan huoneeseen. Kuopus nukkuu vielä meidän huoneessa, ikää kohta 5kk. Varmaan sitte siirtyy omaan huoneeseen, kun yöimetykset loppuu.
 
näin.
me nukutaan kaikki samassa huoneessa. tosin lapsille on sellainen oma alkovi missä heidän sängyt on. meillä on 40neliön makkari eli mahdutaan hyvin eikä tarvitse vieri vieressä muiden nukkua kuin minun ja mieheni. järjestely siksi näin koska toinen makkareista sijaitsee alakerrassa enkä halua niin kaukana lapsista nukkua. ja olemme laittaneet toiseen makkariin vain leluja ja sohvan, ei haittaa iltaisin vaikka huone jäisi sikin sokin kun ei siellä ketään nuku.
 

Yhteistyössä