Missä vauva nukkuu?

emsura
Meillä molemmat nukkunu omassa pinniksessä, tosin pinnis ollut parisängyn vieressä. Esikoista yritin imettää, mut siitä ei tullut mitään, ku herra söi jo sairaalassa pullosta ja siitä tuli huomattavasti nopeammin. Eli pullon kanssa syötiin sitte olkkarissa, kun annoin miehen nukkua et jaksaa töihin mennä.
Nyt kuopuskin pulloruokinnalla ja syödään olkkarissa taas. Muuten nukkuvat kyl omassa sängyssä. :)
 
tinttamooses
meillä vaavi(5kk)nukkuu mun kainalossa,ihanaa kun saa nukkua rauhassa eikä tartte heräillä jatkuvasti pinnasängyn viereen.
aluksi yritin nukuttaa sänkyynsä.mutta heräili monta kertaa syömään tms.sit päätin nukuttaa viereen.
mutta eiköhän jokaiselle löydy oma paikkansa nukuttaa :)
 
me4
Esikoinen nyt 4v nukkui ekat noin 2kk mun vieressä ja isä sohvalla. Sen jälkeen olen joka syötön jälkeen vienyt omaan sänkyyn omaan huoneeseen nukkumaan. Ei se uni kovin helpolla aina tullut vauvalle, mutta on vauvan vieressä en itse pysty hyvin nukkumaan. Nyt on ihanaa kun lapsi itse haluaa nukkua omassa huoneessa ja se on itsestäänselvyys eikä vaeltele yöllä.
Toinen lapsi aiotaan laittaa omaan huoneeseen nukkumaan mahdollisimman pian.
 
esokoiseni kohalla tein virheen et nukutin sen kainaloon tällä hetkellä se on 2v.8kk
niin ei nukahda omaan petiin vaan mun tai isän viereen mut toisen kohalla olen pitänyt tiukempaa linjaa
ja se kyllä nukkuu omassa pedissä, kiipeenä on niin sit kyllä pidän lapsiani vieressä nukkumassa
muten en kun en oikein tykkää jos en pääse pyörimään kunnolla.
 
Meillä vauva nukkunut alusta asti omassa sängyssä, omassa huoneessa. Ite olisin ottanut pinniksen sängyn viereen, mutta miehen ideasta laitettiin omaan huoneeseen. Meidän makuuhuoneet kuitenkin ihan vierekkäin! Siellä on tyytyväisenä nukkunut sairaalasta tulon jälkeen joka yö. 2 kk alkaen nukkunut klo 21-07 (noin) koko yön heräämätää kertaakaan edes syömään. Ja aamulla herättää pienellä huudahduksella ja odottelee siellä sängyssä, että äiti käy vessassa pikaisesti ja hakee sitten syömään. Siellä on hymy kasvoilla äitiä aina odottamassa :)

Ja hyvä olikin, että laitettiin heti vaan omaan huoneeseen. Olen itsekin saanut nukuttua, kun sairaalassa heräsin jokaiseen pieneenkin liikkeeseen ja äänähdykseen. Eikä sitten myöhemmin tarvi vierottaa vanhempien vierestä lasta!

Ollaan oltu tyytyväisiä tähän päätökseen kaikki :heart:
 
Meillä ekan yön tyttö nukkui vieressä, sitten jatkossa nukkui omassa sängyssä, ja oli sen aikaa vieressä kun imetin. Nostettiin aina omaan sänkyyn kun nukahti. (Tai taisi tuo jonkun loppuyön vieressä nukkua kun mekin nukuttiin...). Ja tämä on mun mielestä ollu hyvä, koska nytkin (ikää 1v) nukkuu omassa sängyssä, enää ei nuku meidän välissä, vaan pyörii hereillä... =)
 

Yhteistyössä