Missä vaiheessa teillä ollut paikat 2cm auki?

2cm auki olin rv 38 lähtien, menin synnärille tsekattavaksi päivää ennen la ja silloin olin 3,5cm auki ja vauva syntyi la noin 14h siitä, kun menin tsekkaukseen..kalvot jouduttiin puhkaisemaan, jotta päästiin 6,5 cm rajapyykin ylitse :)

Mulla oli paikat sormelle auki ja supistuksilla lyheni kohdunkaula 1,5cm mutta on siis vielä 3cm jäljellä... ja tää tilanne rv 33. Saa nähdä kuinkan kauan kaveri pysyy sisällä kun noilla suht kivuttomilla suppareilla paikat lähteny aukeen ja lyheneen... oon siis uudelleen synnyttäjä. Esikoisesta ei ollu paikat ollenkaan auki tms ennen synnytystä ja synnytys kesti 3h 35min...

yksäiti+ hippu rv 33+5

Minulla oli tarkastuksessa rv 35+2 kohdunsuu sormelle auki (eli onko se jotain 1,5cm?) ja kohdunsuuta jäljellä 2cm. Pieniä kivuliaita supistuksia on ollut viikolta 31+ lähtien.

Nyt jännään, milloin tapahtuu. Nyt on pari yötä ollut 15 min välein supistuksia, joista osa kipeitä. Nyt siis rv 36+4 ja esikoista odotan.

Kaikissa raskauksissa (4 =) )paikat auenneet noin vkolla 34-36 parin sentin verran. Silti kaikki menneet ihan laskettuun aikaan ja muutaman päivän yli. Esikoiselta meni vedet, ei spupisteluja ja silti auki 4cm!
Viimeisin aukesi kotona onnellisesti nukkuessani 9 senttiin, sitten alkoivat supistelut ja jo tokasta supistuksesta tiesin soittaa ambulanssin. Matka sairaalaan kesti tunnin ja silti lapsi syntyi vasta tunnin salissa olemisen jälkeen.
Saas nähdä, miten käy tällä kertaa ;)

Viikolla 35+5 2cm auki ja kohdunsuuta jäljellä 0,5cm.
Rakkauspakkaus syntyi 38+5 alle kahdessa tunnissa. Lääkärikin epäili ettei mene laskettuun aikaan asti.
Supistuksia oli tullut 38+5 päivänä 20min niin olinkin jo 4cm auki. Ja poika tuli nopsaa syliin.. =)
Epäsään. supistuksia mulle ei tullut lainkaan.

Yhteistyössä