Missä vaiheessa teidän suhde syveni pysyväksi rakkaudeksi?

  • Viestiketjun aloittaja neonlights
  • Ensimmäinen viesti
neonlights
Tässä ollaan miesystävän kanssa tapailtu pian kolmisen kuukautta enkä ole läheskään varma hänen tunteistaan. Tai no sanoo rakastavansa mutta teot on kuin sinkkumiehellä (kaverit, baarit, autoilu). Elää omaa elämäänsä. Tätäkö tämä sitten on maailman loppuun asti? Missä vaiheessa voisin olettaa mieheltä jotain sitoutumisen piirteitä näkyväksi jos niitä on tullakseen? On aikuinen mies, 40 v.
 
"mielipide"
Kolmen kuukauden jälkeen en kyllä itse koe rakastavani ketään, tosin rakkauskin tuntuu olevan suhteellinen käsite.

Itse olen tapaillut puoli vuotta ihanaa ja mukavaa miestä, mutta edelleenkään, kumpikaan ei koe sitä rakkautena, vaikka tunteita löytyykin ja niitä tunnustetaan ahkerasti, huomioidaan toinen ihan päivittäin ja osoitetaan kiintymystä, mutta ei, rakkautta se ei ole, vielä, vaikka yhteistä tulevaa suunnittelaankin.

Yksi ainut neuvo sinulle; jos itse emmit ja tuntuu siltä, ettei homma etene niin kuin haluat, toivoisit, tai että sydän sanoo, ettei tämä ole oikein tällätavalla, silloin se ei ole. Puhu asiasta miehen kanssa, mieti myös millaista suhde/tapailuelämää hänellä on historiassaan, onko pitkän suhteen jälkeen kipeä ero (miehillekkin hankalia), tai useita lyhyitä suhteita (=nainen on ns. itsestäänselvyys). Kannattaa myös miettiä, mitä itse haluat suhteelta ja saatko sen juuri tässä suhteessa.

On helppo sanoa "minä rakastan sinua" mutta vaikeampi tarkoittaa sitä.

Tsemppiä!
 
Taitavat olla harvassa sellaiset miehet/naiset jotka heittävät kaikki kaverinsa ja harrastuksensa romukoppaan alkaessaan seukkaamaan ja hyvä niin. Tottakai sille rakkaalle haluaa antaa aikaa ja nauttia hänen seurastaan, mutta rajansa kaikella. Ainakin itse juoksisin karkuun ja lujaa jos joku tyyppi kenen kanssa olisin treffaillut muutaman kuukauden ajan alkaisi ripustautumaan minuun koko ajan ja vaatisi jakamatonta huomiota sekä pitkäaikaisten ystävien ja harrastusten täydellistä hylkäämistä hänen hyväkseen. sairashan se olisi.
 

Yhteistyössä