Missä vaiheessa olette siirtyneet pinniksestä"isojen"sänkyyn

Eli siinähän se kysymys olikin... Oon nyt miettinyt,että pitäiskö siirtyä kun meillä poitsu on nyt 1.v 3kk ja osaa tulla hienosti pylly eellä alas sohvalta, meitin sängystä ja muista paikoista. Oiskohan jo aika???

Ihan vaan haluisin kuulla muiden mielipiteitä,että kuinka teillä??? =)

Kiitos!!! :heart:

rimpsu
Meidän 1v9kk nukkuu vielä pinniksessä ja luulen että siinä nukkuu vähän päälle 2-vuotiaaksi ehkä. On niin pyöriväinen nukkuessaan että en uskalla jotenkin vielä siirtää tavan petiin.

meidän 2v3kk nukkuvat viel pinniksessä tai paremminkin sanottu matkasängyissä.. aattelin et saavat olla siel viel ens kesään jotta mökkeily onnistus niitten kans viel ongelmitta..
Päiväkuiviakaan kun eivät viel ihan ole niin tuskin yö kuivia viel kesälläkään...

Mun tyttö siirtyi "isojen" sänkyyn 1,5v. vanhana. Hyvin on siinä nukkunut. osasi kans tulla jo hienosti pois sohvalta ja tuolilta ite eikä ole krtaakaan sängystä pudonnut. Nyt tänään nukahti ensimäistä kertaa omaan sänkyyn ihan yksin, on nyt 1v.10kk (kurkin aina välillä ovelta ja käskin laittaa pään tyynyyn ja nukkua, ni jäi sinne ku näki et äiti on lähellä)

pojat oli 1v3kk kun siirrettiin, tyttö pian puoltoista vuotta nukkuu edelleen pinnikses ja saa nukkuakin. Vauvalle kun ostettiin toinen pinnis, niin ei ole kiirettä siirtyä pois. Mitä vähemmän yövaeltelua, sen parempi :whistle:

Kiitos kaikille vastanneille!! =) :flower:

Taidan kans siirtää pikku herran kohta puoliin "isojen" sänkyyn,tai viimeistään kun päästään muuttaan uuteen omaan kotiin muutaman kuukauden päästä. ;) Kaikki uutuus tulee siinä samalla.... Hmmmm :whistle:

Terv. ap viestin kirjuuttanu MaMMa :)

meillä siirryttiin isojen sänkyyn siinä 11kk ikäsenä...
pinnis kävi liian kapeaksi, ei siinä enään suostunut nukkumaan... isojen sängyssä nukkuu tosi hyvin, ei kertaakaan ole tippunut. meidän sängystä ja sohvalta osaa hienosti tulla pois mutta isojen sängystä ei ku siinä ihan pieni laita...

Yhteistyössä