Missä vaiheessa olette käyny "ulkona" lapsen syntymän jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti
hmm
Mikä on hyvä aika? :D
Varmasti jokaisella oma, mutta minulla ei hajuakaan mikä on suht normi?


Itse ajattelin leffaan lähteä jonkun ajan päästä ja sen jälkeen tyttöjen kanssa parille, mutta tuntuu jotenkin väärältä :( En tiedä haluanko/pystynkö.
 
-
Vauva oli 3kk, jäi isälleen hoitoon siksi aikaa kun kävin työporukalla syömässä. Viivyin muutaman tunnin ja takaisin kotona olin syöttämässä vauvan jo ennen klo 23, jolloin vauvan suht normi nukkumaanmenoaika.
 
Esikoisen kohdalla varmaan 2-3kk kohdalla, keskimmäinen taisi olla 4kk ja pienin tulee huomenna 3kk ja olen suunnitellut että heinä-elokuussa menen muutamalle lonkerolle jokilaivaan :)

Ekan kohdalla menin oikeastaan muiden painostuksen vuoksi...kotiin ei kuulemma saanut jäädä.

Toisen kohdalla oli siskon synttärit ja nyt kolmannen kohdalla mä vaan haluan ihan muuten vaan...olen ollut ulkona viimeksi yli vuosi sitten ja sitä ennen yli vuosi sitten joten eiköhän munkin oo aika päästä muutamalle lonkulle, aikuisten ihmisten seuraan :)
 
Miss Peesi
Ekaa en imettänyt, joten olikohan tuo kuukauden kun kävin ulkona niin, että kavereiden kanssa elokuvissa ja syömässä. Yökerhot eivät oikein ole koskaan olleet mun juttu, joten ensimmäistä kertaa esikoisen syntymän jälkeen kävin ihan baarissa joskus kun lapsi oli reilusti yli vuoden.

Kuopusta imetin niin oli vähän hankalampaa. Kävin itsekseni kaupassa tai kavereiden kanssa kahvilla jo heti kun vauva oli pari viikkoa vanha. Mutta aika pian piti palata imettämään. Sitten kun imetys loppui 8kk vanhana niin käytiin miehen kanssa ulkona ihan kunnolla kun mummo katsoi lapsia.
 
mää
Ekan kerran teatteriin kun vauva oli 2,5 kk, voi sitä hysterian määrää..:D, aikas lyhyitä "ulkoilukeikkoja" tuli heitettyä muutama tunti syöttöjen välissä. Ekan kerran yötä pois lapsen luota, kun oli reilun vuoden. Nyt kun lapsi on puolitoista vuotias niin "ulkoilu" on jäänyt vähiin siksikin kun tietää, että aamulla taas herätään kukon laulun aikaan..Mutta kun sanoit, että tuntuu väärältä niin älä väkisin mihinkään yritä lähteä, ja leffastakin voi lähteä puolivälissä kotiin :)
 
mamma
Vauva nyt 9kk, enkä ole ollut "ulkona" kertaakaan, en vain halua jättää pikkusta yöhoitoon...lapsi pärjäisi kyllä, tiedän sen ,mutta mulla tulis hyvin pian kamala ikävä..ja eipä noi juoksut pahemmin kiinnostakaan, niitä ehtii kyllä sittenkin kun lapsi on vähän isompi.
työpaikan pikkujouluissa kävin kun vauva oli 3kk, mutta kävin vain syömässä ja olin n. 2h poissa samoin olen käynyt kampaajalla jne.
 
veera
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Kaikki kolme olleet n.2-3kk:n ikäisiä. (ja ihan imetin jokaista 8-11kk:tta).

*muoks* Ja ihan reippaasti otin alkomahoolia noina kertoina.
Sulla oli varmaan hyvin nukkuvia vauvoja. Mä olin ekat 4 kk niin sumussa että jos olisin ottanut yhdenkin niin filmi poikki. Enkä kyllä olis jaksanut edes raahautua baariin.
 

Yhteistyössä