Missä vaiheessa etsimään koteja kissoille?

  • Viestiketjun aloittaja appa
  • Ensimmäinen viesti
appa
Pennut nyt reilun 4 viikon ikäisiä ja en luovuta ennen kun ovat valmiita. Tahtoisin vähän tutustua ottajiin ensin joten onko liian aikaista alkaa etsimään jo koteja?
 
Ehdottomasti kannattaa alkaa etsimään koteja jo nyt. Nythän sulla on 8 viikkoa aikaa ihan rauhassa haastatella uusia koteja :)

Mä etsin parhaillani itselleni uutta koiraa. Ja sen koiran ois tarkoitus kotiutua meille 2012 :)
 
ap
Miteinkin et nyt ois hyvin aikaa. Vois laittaa aina viikottain kuvia kuinka pennut kasvaa ja tottakai meille sais niitä uudet omistajat tulla katsomaan vaikka päivittäin. Malttaakohan vaan ottajat odottaa 8 viikkoa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miteinkin et nyt ois hyvin aikaa. Vois laittaa aina viikottain kuvia kuinka pennut kasvaa ja tottakai meille sais niitä uudet omistajat tulla katsomaan vaikka päivittäin. Malttaakohan vaan ottajat odottaa 8 viikkoa?
No jos ei malta niin etsikööt sitten kissat muualta. Mun mielestä se ainakin on yksi hyvä merkki lisää jos odottavat sen 8 viikkoa. Ennemmin mä kissan sellaseen perheeseen myisin, kuin perheeseen joka ei jaksa odottaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miteinkin et nyt ois hyvin aikaa. Vois laittaa aina viikottain kuvia kuinka pennut kasvaa ja tottakai meille sais niitä uudet omistajat tulla katsomaan vaikka päivittäin. Malttaakohan vaan ottajat odottaa 8 viikkoa?
No jos ei malta niin etsikööt sitten kissat muualta. Mun mielestä se ainakin on yksi hyvä merkki lisää jos odottavat sen 8 viikkoa. Ennemmin mä kissan sellaseen perheeseen myisin, kuin perheeseen joka ei jaksa odottaa.
Ihan totta tuo. Kun tahtoisin just että oikeasti hieman tutustuisin omistajiin ensin. Ei mulle elämänkertaa tarvitse paljastaa mutta että vähän tietäisin millaiseen kotiin kissat menee.
 
Odottaa ne jos oikeasti haluavat pennun. Jos joku hätähousu katoaa matkalla, ei ole suurikaan menetys.

Mutta nostan hattua jos jaksat uusia omistajia joka päivä :D

Meillä oli juuri 7 koiranpentua joita juostiin katsomassa, kerran viikossa pariviikkoisesta.
Ja minua ainakin ryssi, en saanut edes normi kotihommia tehtyä.
 
kinuski
Kyllä jaksaa odottaa jos tosissaan kissan haluaa. Meillä oli niin ihana tilanne, että viime keväänä kun meidän kissa sai pentuja, niin kaikki meni tutuille :). Itseasiassa teetinkin pennut, koska oli halukkaita ottajia, ja 2 pentua oli varattu jo ennenkuin tuo kissa edes oli tiineenä, ja yksi haluttiin pitää itse :).
Mutta oli se kyllä sellanen rumba niiden pentujen kanssa, että ei enää ikinä :D.
 

Yhteistyössä