Missä vaiheessa ekat äitiyshousut?

Itselläni viikkoja 9+6, turvottaa niin pirusti ja tuntuu, että vatsa olisi jo kasvanut! Voiko oikeasti olla näin, kuitenkin ensimmäinen lapsi tulossa vai olenko vaan syönyt itseni pullukammaksi? Parit farkut eivät mahdu edes kiinni. Toisaalta on ollut melkoista pahoinvointia, pientä napostelua on ollut.. Missä vaiheessa te muut olette hankkineet ekat äitiysfarkut / -housut?
 
"Kärppänä heinälatoon"
Ekasta oli rv 14 menossa, kun vedin pöksyt jalkaan. Siihen mennessä olin käyttäny jo siskon kaapista kaikki mun normaalikokoa isommat housut ja sit kun nekin tuntui ahtailta, vedin nuo. Lihoinkin kyllä jo heti alkuun eli ei kaikki turvotusta.

Tästä en oo vielä vetäny. Rv 17 pyörähtää huomenna. Tosin enää menee kaikista joustavimmat housut (tasan yhdet siistimmät ja yhdet lenkkihousut). Pitäs ehtiä ompelemaan parit mammafarkut joku päivä... Niin ja tästä en ole lihonut vielä oikeestaan yhtään, vaikuttanee asiaan.
 
"vieras"
Ensimmäisestä laiton jalkaan äitiyshousut rv 26, toisesta rv 15 tietämillä ja kolmannesta varmaan jo 9 viikolla kun sattui pino housuja olemaan valmiina kaapissa. Ihan senmukaan kannattaa laittaa miltä itsestä tuntuu. Kamala olla jos housut yhtään painaa! Varaudu vaan siihen että joudut ostamaan muutamat housut vielä matkanvarrella. Ne mitkä sopii nyt harvemmin sopii rv 28 saati 40. :)
 
Mä en tosiaan taida voida odottaa rv20+. ^ :D Täytyy varmaan kohta alkaa jo harkita joitain farkkuja.. Töihin sain äitiyshousut jo nyt, tällä hetkellä aika hyvät, kun on pienimmällä mahdollisella napit, mutta suurennusta saa aikaan napeilla myös. Taidan viihtyä töissä kohta paremmin, kun on niin mukavat pöksyt. ;)
 
"Ellamaaria"
Musta jotenkin tuntuu hassulta ostaa nyt normihousuja, kun omat ei enää mee kivuttomasti päälle, ja viikkoja vähemmän kuin sulla ap. Kaamee turvotus, ja oon varmaan ihan lihonnutkin... Mutta ei jotenkin kehtaa vielä äippähousuja ostaa. Ehkä ostan jotkut housut normiresorilla :) Ainut mihin mahdun, on pellavahousut ja lenkkipökät, eli jotain siistimpää kaipaisin.. huoh. En olisi arvannut et tää käy näin äkkiä, ekan kanssa oli kuitenkin eka kolmannes ihan normivaatteissa...
 
[QUOTE="Ellamaaria";21885939]Musta jotenkin tuntuu hassulta ostaa nyt normihousuja, kun omat ei enää mee kivuttomasti päälle, ja viikkoja vähemmän kuin sulla ap. Kaamee turvotus, ja oon varmaan ihan lihonnutkin... Mutta ei jotenkin kehtaa vielä äippähousuja ostaa. Ehkä ostan jotkut housut normiresorilla :) Ainut mihin mahdun, on pellavahousut ja lenkkipökät, eli jotain siistimpää kaipaisin.. huoh. En olisi arvannut et tää käy näin äkkiä, ekan kanssa oli kuitenkin eka kolmannes ihan normivaatteissa...[/QUOTE]

Älä ihmeessä osta normihousuja, eihän ne kuitenkaan kovin pitkään mahdu päällesi. Mä oon myös varmaan vähän lihonnutkin, mutta jotenkin toivon, ettei kokonaan johdu lihoamisesta.. Meen viimeistään ensi viikolla ostamaan jotkut mammafarkut, ne on kivannäköisiä, mitä nyt vähän oon ihaillut. Ja varmaan niin mukavia!
 
Älä ihmeessä osta normihousuja, eihän ne kuitenkaan kovin pitkään mahdu päällesi. Mä oon myös varmaan vähän lihonnutkin, mutta jotenkin toivon, ettei kokonaan johdu lihoamisesta.. Meen viimeistään ensi viikolla ostamaan jotkut mammafarkut, ne on kivannäköisiä, mitä nyt vähän oon ihaillut. Ja varmaan niin mukavia!
Joo on tosi kivoja ja ihania päällä, enkä varmaan normihousuja ostakaan. Mutta mutta. Tällä paikkakunnalla ei oo paljon tarjontaa. Muutama ystävä on raskaana, ja en haluis vielä et ihmiset huomaa raskautta. Mutta äityshousut varmasti tunnistaa - ainakin ne ketkä itse oottaa. Oonko turhamainen? No oon, koska stressaan, et jotain voi vielä tapahtuu.. Päh, tyhmiä juttuja :(

Ehkä vaan ostan ne housut.
 
Mä pidin normihousuja ensin sellaisella ponnarivirityksellä, eli pujotin napinlävestä ponnarin, jonka kiinnitin nappiin. Sen avulla pärjäsin jonkin aikaa. Kuitenkin, ekat mammafarkut ostin rv 14. Mulla mahtui kyllä kaikki mammahousut ihan loppuun saakka, myös nuo aivan alkutaipaleella ostetut farkut. Kiloja tuli 14, mutta masu ei ollut isoimmasta päästä.
 
Joo on tosi kivoja ja ihania päällä, enkä varmaan normihousuja ostakaan. Mutta mutta. Tällä paikkakunnalla ei oo paljon tarjontaa. Muutama ystävä on raskaana, ja en haluis vielä et ihmiset huomaa raskautta. Mutta äityshousut varmasti tunnistaa - ainakin ne ketkä itse oottaa. Oonko turhamainen? No oon, koska stressaan, et jotain voi vielä tapahtuu.. Päh, tyhmiä juttuja :(

Ehkä vaan ostan ne housut.
Voithan ostaa jotkut farkkulegginssit, jos tuntuu epävarmalta? Tai voithan tilata esim. H&M:ltä, jos siellä ei ole liikettä, jotkut äitiysfarkut. Ne on kivoja. :) Muakin vielä pelottaa vähän keskenmeno, mutta kova toivo ainakin on, että pysyy mukana loppuun saakka.
 
On täällä HM ja Mamaliciouksen äitiysvaatteet näkyivät olevan alessa, siks innostuinki myös jo hiukan kattelee :) Eikä sillä kai niin väliä jääkö tästä jo kiinni, mut lähinnä pelkona on se, et joutuu puolitutuille sit selvittelee, jos kaikki ei meekään hyvin. Ystävät tietää jo kuitenkin, niiden kanssa kun haluisin puida ne huonotkin kokemukset.

Tsemppiä odotteluun - eiköhän mennä housuostoksille! ;)
 
On täällä HM ja Mamaliciouksen äitiysvaatteet näkyivät olevan alessa, siks innostuinki myös jo hiukan kattelee :) Eikä sillä kai niin väliä jääkö tästä jo kiinni, mut lähinnä pelkona on se, et joutuu puolitutuille sit selvittelee, jos kaikki ei meekään hyvin. Ystävät tietää jo kuitenkin, niiden kanssa kun haluisin puida ne huonotkin kokemukset.

Tsemppiä odotteluun - eiköhän mennä housuostoksille! ;)
Siis alessa parhaillaan? Taidankin lähteä heti aamulla ennen töitä shoppailemaan, josko täälläkin olisi jotain aleja? ;)

Tsemppiä sinnekin! :)
 
"Jansku"
Itselläni viikkoja 9+6, turvottaa niin pirusti ja tuntuu, että vatsa olisi jo kasvanut! Voiko oikeasti olla näin, kuitenkin ensimmäinen lapsi tulossa vai olenko vaan syönyt itseni pullukammaksi? Parit farkut eivät mahdu edes kiinni. Toisaalta on ollut melkoista pahoinvointia, pientä napostelua on ollut.. Missä vaiheessa te muut olette hankkineet ekat äitiysfarkut / -housut?
Se on turvotusta, mullakin oli jo noilla viikoilla niin paha masuturvotus että oli pakko hankkia ekat äippähousut joskus rv:llä 10.
 

Yhteistyössä