Keittiönoita
Miellä taas suku oli sellainen, että oli ihan taloudellisesti järkevää nuoren mennä riparille. Jeesuksesta kun kristityt on valmiita maksamaan vaikka mopon.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:No rippileireille mun lapset ei mene. Mutta jos jostain syystä haluaisivat mennä käymään kirkossa tai vaikka innostusivat idän uskonnoista, niin heidän asiansa se on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon sitä mieltä, että monet 15-vuotiaat menee rippileirille kun kaveritkin menevät. Uskonto on ihan toisarvoinen asia.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Teini-ikään tullessaan valitkoon mihin uskovat ja jos sitten haluavat mennä johonkin uskonnollisiin tilaisuuksiin niin mikäs minä olen enään estämään. Oli sitten kyse mistä tahansa uskonnosta.
Mun lapsistani kumpikin on käynyt rippikoulun. Ihan omasta halustaan, tosin kuopus jonkin aikaa pohti, onko moraalisesti väärin mennä rippikouluun, jos ei usko. Ovat jo siinä vaiheessa itse pohtineet omaa uskoaan,mutta halunneet antaa kristinuskollekin vielä mahdollisuuden. Kumpikin lapsistani riparilta tullesaaan olivat saaneet uskoonsa sen lopulliden varmuuden eli eivät olleet enää riparin jälkeen kristittyjä.
Mulle ei ole mitään väliä, missä lahkoissa lapseni käyvät,. Ja ovathan noi jo käyneetkin. Mulle on tärkeää, että missä ikinä maailman uskonnoissa lapseni elinaikanaan haahuilevatkaan, tietävät äidin olevan tässä yhdessä suomalaisittain ikiaikaisessa oikeassa. Kyllä tänne mahtuu. Harhautuneetkin