Missä tilanteessa olet viimeksi tarvinnut englantia?

  • Viestiketjun aloittaja auttakaapa
  • Ensimmäinen viesti
Luen paljo englanninkielistä kirjallisuutta. Ja jossain MySpacessa tulee englantia käytettyä melkeen päivittäin ku juttelee tyyppien kans.

Mutta ihan irl juttelua tulee ihan liian vähän. Kangistuu tuo englannin kielen puhetaito, siihen pitäs saada harjotusta ni pysyis taito yllä :)
 
vieras
Pari viikkoa sitten synnärillä, kun yksi kätilöistä oli belgialainen ja kommunikoi englanniksi :) Ei vaan ole vahvin lajini tuo terveysalan/lääketieteen englanti, mutta ihan sujuvasti saimme asiat selvitettyä :D
 
Yksvaan
Keskiviikkona mulla oli töissä palaveri saksalaisen kanssa, mutta sitten sekin meni oikeastaan siten että en juuri sanaakaan puhunut, kun työkaveri tulkkas ja käänsi. Harmi sinänsä.
Muuten joka päivä sähköpostilla töissä kommunikoin.
 
ap
Asiakaspalvelutilanne mulla onkin jo. Kertokaapa lisää te, jotka keskustelette esim. ihan ventovieraiden kanssa netissä (esim. tuo MySpace). Miten se toimii eli siellä tosiaan voi ihan kenen tahansa kanssa vaihtaa ajatuksia? Minkälaisista asioista te juttelette?
 
MySpacessa tosiaan voi jutella melkee kenen kans vaan. Juttujen aiheet riippuu siitä kenen kans juttelee. Mulla on niin laajalti siellä kavereita, on muusikoita, muoti/vaatetusalan immeisiä, wiccoja etc. Ihan perusjuttuja tulee juteltua, tulee kommentteja mun suunnittelemista neuleista ja taas toisaalta muusikot pyytää kuuntelee niiden musaa ja heittään kommenttia.

Mut kyllähän siellä niitä vonkaajiaki piisaa mutta nehän voi dissata..
 

Yhteistyössä