Missä te, joilla lapsi nukkuu samassa makuuhuoneessa,

• Viestiketjun aloittaja sasa
  • Ensimmäinen viesti
sasa
sekstailette? Meillä 2,5 v poika, jonka sänky meidän makkarissa, kun on mun mielestä pieni vielä yksin omaan huoneeseen... mies alkaa usein raahaamaan vanhaa petaria olkkariin ja sitten oltas siinä... mulla vaan pakkaa mennä halut sellaisessa suunnitelmallisuudessa... huoh...

vieras
Voi ei kuvitteletko että sulla on vaikeeta tuo :LOL: meil nukkuu 5v ja 3v meidän makkarissa ja sitte kun ne nukkuu niin kaksi teiniä ei nuku ikinä :LOL: että jos sulla on sellainen ylellisyys kuin lapsi/teinivapaa olkkari niin go for it :D

Tanja
No, ei tuo vielä yhden lapsen kanssa ole vaikeaa...siis siipan kans sekstaileminen, mutta kuvittelepa tilanne tämä: silloin kun mies sattuu töidensä takia kotona olemaan siihen aikaan, kun meikäläinenkin on suht tajuissaan ja haluissaan, niin...makkarissamme mellastaa eritt.levoton tyttömme 8kk, jonka unet on nyt riivatun pinnalliset. Toista makkaria kansoittaa myöskin unitavoiltaan levottomat veljekset, joista vanhinta nyt ei enää tarvii roudata minnekään mutta nuorin on unissakävely/muuten-vaan-herään-kesken-unieni-vaiheessa...että sekstaile siinä sitten :headwall:....

Alkuperäinen kirjoittaja sasa:
sekstailette? Meillä 2,5 v poika, jonka sänky meidän makkarissa, kun on mun mielestä pieni vielä yksin omaan huoneeseen... mies alkaa usein raahaamaan vanhaa petaria olkkariin ja sitten oltas siinä... mulla vaan pakkaa mennä halut sellaisessa suunnitelmallisuudessa... huoh...
no mitä sen miehes pitäs tehä? Ajatteliks sä tätä ku lasta aloit oottaan,et se elämä muuttuu?
Puhu sille sun miehelle tai tee itse alote jossain vessassa tai sohvalla tai keittiön pöydällä tai missä sä nyt sit ikinä sitä seksiä haluatkaan,ei ne miehet oo ajatustenlukijoita.

Lex
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
ei missään. siksi se lapsi onkin vanhempien makkarissa. että on joku teko syy kieltäytyä.
:flower:

Mikäs se oikea syy sitten on?
lapsi tietty.. "ei se herää"
Ettei lapsi herää on tekosyy. Mikä on oikea syy?
Päänsärky? :whistle:
Siis ei millään pahalla, saahan sitä olla vaikka elämänsä selibaatissa jos se kumppanillekin sopii, mutta kyllä mun mielestä olis kamalaa ja loukkaavaa jos mun puoliso käyttäisi tekosyitä seksin välttämiseksi.

Jos on oikeasti ongelma asian kanssa, niin eiköhän olis parempi rehellisesti ottaa asia käsittelyyn... :|

kesäksi omaan kotiin
Itsekin olen tätä välillä miettinyt. Me kun asutaan tällä hetkellä appivanhemmilla, joten ihan keittiön pöydällä ei viitti peuhaamaan ruveta... Makkarissa taas koisii kaksi alle neljä vuotiasta, joten... Suihku ja sauna on yleensä ollut se meidän paikka, ainakin on tosi märkää seksiä :D Ja lasten nukkuessa toi yksi varasto, missä on meidän muuttokamat... Se vain oli turhan kylmä näillä 30 asteen pakkasilla :LOL:

Kippuravarvas
Siis ei millään pahalla, saahan sitä olla vaikka elämänsä selibaatissa jos se kumppanillekin sopii, mutta kyllä mun mielestä olis kamalaa ja loukkaavaa jos mun puoliso käyttäisi tekosyitä seksin välttämiseksi.

Jos on oikeasti ongelma asian kanssa, niin eiköhän olis parempi rehellisesti ottaa asia käsittelyyn... :|
oli vitsi, siis tuo päänsärky.

joo
Alkuperäinen kirjoittaja sasa:
No ei oo 2,5 vuotias liian pieni yksin omaan huoneeseen.
Meillä 2 v siirtyi omaan huoneeseen pikkuveljensä kanssa, ja veli oli tuolloin 1kk ikäinen. Mitään ongelmia ollu koskaan.

vieras
Meillä reilu 1,5 v samassa makkarissa meidän kanssa ja pääsääntöisesti samassa huoneessa touhutaan lapsen nukkuessa. Ei ole kertaakaan herännyt. Toki puuhastellaan, olohuoneessa, vierashuoneessa ja milloin missäkin. Mutta hyvin on onnistunut omassa sängyssä vaikka lapsi nukkuu vieressä omassa pinniksessään.

Itse asiassa tänään mentiin makoilemaan sängylle ruoan jälkeen ja yksi asia johti toiseen ja pian touhusin miehen päällä. Päiväpeitto oli meidän suojana, joten "äiti vain istui isin päällä". Lapsukainen oli samassa huoneessa, välillä istui yöpöydällä ja luki siinä kirjojaan ja välillä meni lattialle lukemaan. Ja tämä oli tosi pikainen pano, kesti vain pari minuuttia. Eikä lapsi näyttänyt huomaavan mitään erityistä.

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä reilu 1,5 v samassa makkarissa meidän kanssa ja pääsääntöisesti samassa huoneessa touhutaan lapsen nukkuessa. Ei ole kertaakaan herännyt. Toki puuhastellaan, olohuoneessa, vierashuoneessa ja milloin missäkin. Mutta hyvin on onnistunut omassa sängyssä vaikka lapsi nukkuu vieressä omassa pinniksessään.

Itse asiassa tänään mentiin makoilemaan sängylle ruoan jälkeen ja yksi asia johti toiseen ja pian touhusin miehen päällä. Päiväpeitto oli meidän suojana, joten "äiti vain istui isin päällä". Lapsukainen oli samassa huoneessa, välillä istui yöpöydällä ja luki siinä kirjojaan ja välillä meni lattialle lukemaan. Ja tämä oli tosi pikainen pano, kesti vain pari minuuttia. Eikä lapsi näyttänyt huomaavan mitään erityistä.
No et oo tosissas?

Lex
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

oli vitsi, siis tuo päänsärky.
Juu sen ymmärsin :D

Mutta valitettavan totta tuo tekosyiden keksiminen varmasti on liian monissa parisuhteissa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Toivottavasti tää ei oo totta...

Yhteistyössä