missä tapasit miehesi ensimmäisen kerran?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Diipeli harmaana
Kaupassa.Olin itse töissä kassaneitinä ja ihana mieheni tuli ja pyysi kohteliaasti ulos =)=)=)=)=) Tulihan siinä aikani punasteltua ja siitä illasta asti ollaan oltu yhessä ? lokakuussa ois vauvelin laskettu aika..
 
Sokkotreffeillä Suomussalmella Jätkänpuistossa suviyön sumutuksessa. :) Minä istuin keinussa odottelemassa. Esiintymässä oli Nightwish, rumpali heitti mua myöhemmin illalla rumpukapulalla päähän ja tuli karsea kuhmu. Vuosi oli 1999. :heart: :heart: Tekstailtu oltiin aikasemmin, yhteiset ystävät rupesivat meitä yhteen "järkkäämään". Tyytyväinen olen ollu sekä ystäviin että tuohon miekkoseen!
 
Ihan eka kerran oon nähny mieheni ohimennen kun se oli baarimikkona. Kului monta vuotta. Seuraavan kerran näin lentokentällä. Se oli lähdössä johonkin ja mä olin isolla kaveriporukalla saattamassa yhtä miespuolista kaveria puolen vuoden ulkomaan työkomennukselle. Ja sattuivat olemaan työkavereita. Kului vuosi, kaksi. Tämä em. miespuolinen kaveri tahtoi mut kuskiksi ja kun sen kämpälle menin, niin siellähän tämä miehenikin oli. Sitten alettiin pikkuhiljaa toisiimme tutustua... Mutta useampi kuukausi meni ennen kuin oikeasti aloimme seurustella.
 

Yhteistyössä