Rollolainen
ROvaniemellä ainakin sataa. eilenkin oli koko päivän pilvitä. Toivottavasti keksiviikkona paistaa aurinko kun lupaisn lapsille etä mennään Tivoliin
joo aika kivat (sopivat) lukemat teillàAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Jyväskylässä se on.
Mulle liikaa. 25 on meikäläisen kipuraja, sen jälkeen pökrään. Pitää pysytellä päivän kuumin aika sisällä, illalla sitten voi ulkoilla.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:joo aika kivat (sopivat) lukemat teillàAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Jyväskylässä se on.
riippuu paljon ilmankosteudesta, meillà on làhemmàs 35 °C, mutta tuntuu kiitos kosteuden semmoselta 40 °C (asiantuntijoiden mukaan siis).Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Mulle liikaa. 25 on meikäläisen kipuraja, sen jälkeen pökrään. Pitää pysytellä päivän kuumin aika sisällä, illalla sitten voi ulkoilla.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:joo aika kivat (sopivat) lukemat teillàAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Jyväskylässä se on.
Tossa syy, miksi en koskaan voisi muuttaa etelään. Enkä edes matkustaisi sinne kuumimpaan aikaan. Mussa on joku eskimogeeni vahva, pakkasta saa olla vaikka kuinka paljon, ei haittaa, mutta kuumaa en kestä.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:riippuu paljon ilmankosteudesta, meillà on làhemmàs 35 °C, mutta tuntuu kiitos kosteuden semmoselta 40 °C (asiantuntijoiden mukaan siis).Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Mulle liikaa. 25 on meikäläisen kipuraja, sen jälkeen pökrään. Pitää pysytellä päivän kuumin aika sisällä, illalla sitten voi ulkoilla.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:joo aika kivat (sopivat) lukemat teillàAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Jyväskylässä se on.
LappilaisetAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Helle on etelä- ja keskisuomessa, lappalaiset palelkaa
ymmàrràn itseasiassa nàà "aluasukkaatkin" pakenee heinà-elokuussa merelle, vuorille ja ties minne. me paetaan suomeen ja toivon ettà làmpòtila sentààn pysyttelee yli 22 °C:n . mutta sitten taas syys-lokakuussa ei yhtààn harmita olla tààllàkààn kun ei tartte vielà paksuja vaatteita kiskoa ylle.Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Tossa syy, miksi en koskaan voisi muuttaa etelään. Enkä edes matkustaisi sinne kuumimpaan aikaan. Mussa on joku eskimogeeni vahva, pakkasta saa olla vaikka kuinka paljon, ei haittaa, mutta kuumaa en kestä.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:riippuu paljon ilmankosteudesta, meillà on làhemmàs 35 °C, mutta tuntuu kiitos kosteuden semmoselta 40 °C (asiantuntijoiden mukaan siis).Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Mulle liikaa. 25 on meikäläisen kipuraja, sen jälkeen pökrään. Pitää pysytellä päivän kuumin aika sisällä, illalla sitten voi ulkoilla.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:joo aika kivat (sopivat) lukemat teillàAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Jyväskylässä se on.
Niin Lappihan ei tunnetusti kuulu SuomeenAlkuperäinen kirjoittaja Liptoni:Oon hoksannu, että jos uutisoidaan ' Helle hellii suomea', niin lappia se ei tarkoita
Raja menee yleensä oulun korkeudella