missä säilytätte lasten pieneksi menneet vaatteet

  • Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti
ap
mun on pakko viedä laatikot varastoon niin onkohan väliä mihin ne pakkaisin, että pysyis varmasti hyvänä.. mä säilytän vaatteita muistona ja joskus annan jollekin jos joku tarvii
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mun on pakko viedä laatikot varastoon niin onkohan väliä mihin ne pakkaisin, että pysyis varmasti hyvänä.. mä säilytän vaatteita muistona ja joskus annan jollekin jos joku tarvii
Mä laittaisin niihin tyhjiö pusseihin ja sit muovilaatikkoon. Siis jos vaatteita ei nyt mahottoman paljon oo...

Itse säilön pahvilaatikoihin sisällä..
 
Huonommat roskiin, ja paremmat suureen vetoketjulliseen kassiin vaatekaapin tangon alle. Kun kassi on täynnä (noin 10 kg)´, kassi lähtee sukulaiselle. Siellä pikkutyttö odottaa aina intona 'Kaisa'-serkun vaatekassia.
 
Tanja
Meillä on osa vaatepusseissa henkareissa ja osa sitten pahvilaatikoissa vintillä. Tosin nyt kesällä ois tarkotus kirppiksillä myydä kaikki pienet vaatteet pois, kun tämä muksuluku on tässä...saattaapi syntyä hurja kasa :) Osaakin olla melkoista puljuamista nuiden muksujen vaatteiden kanssa, ihan on jollakin tapaa yllättänyt..
 
XXC
Vie varastoon vain, jos se on lämmitetty ja kuiva. Tilassa ei kannata säilyttää hajun lähteitä, kuten auton pesuaineita, bensiiniä ym. Muovipussissa kangas homehtuu helposti ja alkaa haisemaan, tuo pahvilaatikko on hyvä, koska se hengittää. Kaikki tilat joissa raa'at seinä/lattiapinnat , ei ilmaavaihtoa ja ovat kosteita, kylmiä, on huonoja vaatesäilytykseen.
 
mietin samaa
Oon säilyttänyt pahvilaatikossa komerossa, mut juuri huomasin että meillä on siellä käynyt kutsumattomia vieraita, ilmeisesti turkiskuoriaisia, yöks. Joten luulen että tästä eteenpäin pakkailen ne muovilaatikoihin, tai sitten muovipussissa pahvilaatikkoon.
 

Yhteistyössä