Itse kävin Felicitas klinikalla Tapio Kurjella koko raskauden ajan seurannassa ja ultrattiin joka käynnillä. Kävin kaikki 3 suositeltua lääkärikäyntiä ja ultrat. Kävin kyllä np- ja rakenneultarn myös Naistenklinikalla, mutta halusin, että asiat "varmistetaan" ihan lääkärinkin toimesta ja 4D:llä. Tuli siinä myös pari ylimääräistäkin käyntiä, johtuen aiemmista keskenmenoista. Kaikki eivät Kurkea tiedä, Brunoa vaan hehkutetaan, mutta itse olen kaikille suositellut Tapiota. Todella tarkka ja asiansa osaava, laitteet ovat viimeisimmät. Ei pelkästään Femedassa. Kurki tekee rauhallista työtä ja vastaa kaikkiin kysymyksiin. Aluksi hiljaisuus ja "jörö" olemus saattaa hämätä, mutta todella ihana ja sympaattinen lääkäri. En lähde ruotimaan mitä ystäviltäni olen kuullut Brunosta. Toinen lääkäri Felicitaksessa on Veli-Matti Ulander.Maksettavaa käynneistä yleensä jäi 122.35? (lääkäripalkkio 70?+UÄ 105?+toimistomaksu 9?-kela suoraveloitus 61.55?)DVD:n saimme mukaan, jonka otimme mukaan aina, koska siihen pystyttiin 2-3 ultraa tallentamaan.En osaa sitten noiden seerumiseulojen yms. hintaa sanoa, koska niitä en halunnut ottaa. Kertovat kyllä, kun soittaa ja kysyy. Tapiolta sai aina mukaan pinon kuvia sekä yhteenvedon (epikriisin) paperilla käynnistä.Sukupuolikin osui ihan nappiin =) Itse liputan Felicitas klinikan puolesta!!!!