missä myydään pojille värikkäitä luistimia? tytöille on vaaleanpunaista ja kuviota mut pojille en löydä kun mustaa?!

  • Viestiketjun aloittaja "mistä"
  • Ensimmäinen viesti
"mistä"
Olisi kiva ostaa leikki ikäiselle pirteet lapsen luistimet, musta on synkkä väri pienelle lapselle. Ja edelleenkin ihmettelen että eikö pienille pojille voisi olla lasten näköisiä luistimia niin kuin tytöille on. Ei ihmiset varmaan huvikseen osta tytöillekään iloisen värisiä, on yleensä kivemman näköiset kun mustat.
 
Von kukkahattu
Kiekotki on perkele joko mustia tai sinisiä, vittu minä haluan saatenkaaren värisen kiekon että minun nicopetteriyosefiinatittelsröm tuntisi olonsa paremmaksi ihmiseksi jossain junttipersuporukassa jotka lyövät mailalla mustaa.

Sitäpaitsi minun nicopetteriyosefiinatittelstöm ei edes löisi sitä kiekkoa vaan harrastaisi hänen kanssaan taitoluistelua.
 
yäk
Mailojakin löytyy monen värisiä punasia, sinisiä, mustia, puunvärisiä ainaki jääpalloon ja erkkaa kin vaikka minkäväristä millä saa lisä
väriä on pinkkiiä, pääkalloa jne...
 
"elisa"
En mä nyt ymmärrä tuota morkkausta, tytöille on tarjolla kivan näkösiä luistimia ja ovat todellakin "laitetun" näköisiä väreineen ja kuvioineen , varmasti monet vanhemmat tykkäävät ostaa sellaisia. Mitä outoa on siinä että pojankin vanhemmat haluaa muuta kun mustaa, eihän tyttöjenkään tarvitse tyytyä vaan heille on valinnanvaraa. Poikien vanhemmat kun haluaisivat valinnan varaa niin saa haukut ?!
 

Yhteistyössä