Missä mies luuhaa.......

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja äiti myös:
ihan sitä vaan mietin,et monet tekee ihan samaa,mutta ne ei kerro siitä mitään. niin vaimot luulee ettei ole mitään,jonkun pikku jutun voi vaan jättää kertomatta. monet väittää ettei meillä ole koskaan mitään tollaista. mut kun ikinä ei voi ihan täysin luottaa kehenkään,edes itseensä,sen oppii elämän varrella. enkä tarkoita tätä pahalla.
Mun mies ei käy baareissa. Töiden jälkeen tulee kotiin, vapaapäivät on minun ja lasten kanssa. Jos mennään viihteelle, mennään yhdessä. Joskus käy tässä lähellä asuvan ystävänsä luona kahvilla tai parilla kaljalla ja futismatsia katsomassa (tiedän 100% varmasti että on siellä, koska tämän ystävän vaimo on hyvä ystäväni) .
Eli olen kyllä varma siitä, ettei oma mieheni tuollasta harrasta ;)

 
mama
Alkuperäinen kirjoittaja Minä tiedän:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
miksi sitten jotkut miehet tekevät näitä "hölmöilyjä" aina välillä. jos kuitenkin haluavat perhe-elämää ja rakastavat vaimoaan ja muuten suhde toimii ja muulla ajalla osaavat olla hyviä isejä ja aviomiehiä. siis mistä nää ihme päähänpistot,joita sit katuvat,mutta eivät kuitenkaan opi????
kuka tietää?
Siksi, että heillä on vaimot, jotka antavat heidän tehdä niin.
millä sit vaimo vaikuttaa,ettei niin käy? ei toista voi aina kytätä. ja kannattaako jonkun pienen asian takia heti erota?



 
siirappi
vastuu on joo välillä raskas kantaa kuten kaikki tietää ja jos ei oo oppinut ikinä vastuuta ottamaan niin on helppo jäädä teinin tasolle ja heittää aivot narikkaan. kyllä itteekin tää vastuu painaa ja arki on välillä niin pirun tylsää ja onhan se aina ihanaa olla ihastunu ja muutenkin vaihtelu virkistää.. Mutta! minä olen oppinut kantamaan vastuun enkä lähe sekoileen vaan hetken mielijohteesta kännissä enkä selvinpäin, tiedän niin hyvin et jäljestäpäin kaduttais jos menettäisi turhan vapaudenkaipuun (ja nuoruuden kaipuun) vuoksi sen mikä on todella tärkeää ja rakasta. Moni mies ja nainen ei vaan yksinkertaisesti ajattele nenäänsä pidemmälle.
 
Täällähän kaikilla on niin upeeta. Jännä vaan kun yleensä suhteeseen kuuluu välillä muutakin kuin hyvää,on kriisejä jos jonkinlaisia,ja niistä selvitään jos halutaan. Ne vahvistaa ja kasvattaa,ei tietenkään aina. Mutta meillä on ainakin ollut kaikenlaista ja vahvalla rakkaudella selvitty eteenpäin yhdessä. vaikka täällä jonkun miehet onkin mokailleet,eivät he varmasti aina ole sellaisia vaan heissä on paljon enemmän hyvää,muuten heidät olis heitetty pihalle. kukaan ei ole täydellinen,eikä elämäkään sitä ole. :)
 
Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja :
Täällähän kaikilla on niin upeeta. Jännä vaan kun yleensä suhteeseen kuuluu välillä muutakin kuin hyvää,on kriisejä jos jonkinlaisia,ja niistä selvitään jos halutaan. Ne vahvistaa ja kasvattaa,ei tietenkään aina. Mutta meillä on ainakin ollut kaikenlaista ja vahvalla rakkaudella selvitty eteenpäin yhdessä. vaikka täällä jonkun miehet onkin mokailleet,eivät he varmasti aina ole sellaisia vaan heissä on paljon enemmän hyvää,muuten heidät olis heitetty pihalle. kukaan ei ole täydellinen,eikä elämäkään sitä ole. :)
Meillä on ainakin upeaa ilman minkäänlaiseja mokia. Suhteeseen todellakin kuuluu välillä muutakin kuin hyvää, mutta mitkään mokailut ei meidän suhteeseen kuulu. Ei se mitään täydellisyyttä olekaan, vaan jotkut arvostaa eri asioita kuin toiset. Hölmö on se vaimo/mies, joka jaksaa ja viitsii toisen mokailuja kattella. Kenenkään ei sellaista paskaa tarvitse sietää.
 
Vaimo vaan
Alkuperäinen kirjoittaja :
Täällähän kaikilla on niin upeeta. Jännä vaan kun yleensä suhteeseen kuuluu välillä muutakin kuin hyvää,on kriisejä jos jonkinlaisia,ja niistä selvitään jos halutaan. Ne vahvistaa ja kasvattaa,ei tietenkään aina. Mutta meillä on ainakin ollut kaikenlaista ja vahvalla rakkaudella selvitty eteenpäin yhdessä. vaikka täällä jonkun miehet onkin mokailleet,eivät he varmasti aina ole sellaisia vaan heissä on paljon enemmän hyvää,muuten heidät olis heitetty pihalle. kukaan ei ole täydellinen,eikä elämäkään sitä ole. :)
Meillä ei ole täydellistä, eikä aina kovin upeaakaan. Mutta kumpikaan meistä, ei minä eikä mieheni, ei vietä aikaa baareissa yms. Sellaisia "mokia", että lähdetään viihteelle ja viivytäänkin siellä sitten useampi vuorokausi, ehkä tehdään hiukan liian läheistä tuttavuutta jonkun vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, ei meidän suhteessa ole ollut.
Onnellisia olemme, kumpikaan ei vahdi toista, mutta molemmat kunnioittaa toista ja itseään sen verran ettei ala mokailemaan, tai katselemaan toisen mokailuja.

 
samaa kokenut
Kuulostaa jotenkin niin tutulta.. meillä oli tällasta vuosia sitten ja miehellä oli tapana "hölmöillä" kerran vuodessa. En usko, että tässä on kyse vaimoista. Miehillä kestää kauemmin kasvaa aikuisiksi ja oppia ottaman vastuuta. Mies tekee raasta työtä ja pitkiä päiviä, joka EI oikeuta hölmöilemään, mutta miehe silmissä se on ollut jonkunlainen pään tyhjennys tai jotain vastaavaa...
Tiedän, että todella rakastaa mua ja lapsia. Kyl se aina kirpaisi, mut.. 8.v jälkeen edelleen miestäni rakastan kaikista hölmöilyistä huolimatta. Oppinut tosin jo nyt ottamaan vastuuta ja miettimään myös minun tunteita. Voin sanoa, et on oppinut vuosienvarrella.(tosin 2x on ollut lähellä lentää pihalle)
 
vaimo/äiti
Alkuperäinen kirjoittaja samaa kokenut:
Kuulostaa jotenkin niin tutulta.. meillä oli tällasta vuosia sitten ja miehellä oli tapana "hölmöillä" kerran vuodessa. En usko, että tässä on kyse vaimoista. Miehillä kestää kauemmin kasvaa aikuisiksi ja oppia ottaman vastuuta. Mies tekee raasta työtä ja pitkiä päiviä, joka EI oikeuta hölmöilemään, mutta miehe silmissä se on ollut jonkunlainen pään tyhjennys tai jotain vastaavaa...
Tiedän, että todella rakastaa mua ja lapsia. Kyl se aina kirpaisi, mut.. 8.v jälkeen edelleen miestäni rakastan kaikista hölmöilyistä huolimatta. Oppinut tosin jo nyt ottamaan vastuuta ja miettimään myös minun tunteita. Voin sanoa, et on oppinut vuosienvarrella.(tosin 2x on ollut lähellä lentää pihalle)
onneks joku tätä mieltä,ajattelin just ketjun aloittajaa,et kiva kun kaikki haukkuu tyyliin et vaimo on tyhmä ja mies idiootti. mut et kaikilla muilla nää asiat on niin kunnossa kun vaan voi.

 

Yhteistyössä