siis mitä?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Joukkoraiskauksessa yhteisissä tiloissa. Mutta vain 1 ehti pukille ennen poliiseja.
*lämpimät muistot*
Joku kai nyt määkii ettei kyseessä ollut joukkoraiskaus, kun vain 1 ehti panemaan.
Niinpä niin. Mulla on ollut ihana elämä.Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:siis mitä?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Joukkoraiskauksessa yhteisissä tiloissa. Mutta vain 1 ehti pukille ennen poliiseja.
*lämpimät muistot*
Joku kai nyt määkii ettei kyseessä ollut joukkoraiskaus, kun vain 1 ehti panemaan.
:'( :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Joukkoraiskauksessa yhteisissä tiloissa. Mutta vain 1 ehti pukille ennen poliiseja.
*lämpimät muistot*
Joku kai nyt määkii ettei kyseessä ollut joukkoraiskaus, kun vain 1 ehti panemaan. No ne muut klähmi ja oli paikalla odottamassa vuoroaan.
Näinhän se meni. Lisäksi isoveljet nukkuivat seinän takana...eipä ollut kaksinen kokemus...Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ite omassa kodissani hiljaa sängyssä jätkäkaverin kans vaikka porukat oli kotona. :snotty:
ei voi kehua..... :hug: saiko ne minkä tuomion ees tuosta? Ja jos et haluu enempää kertoo niin ei tarvii.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Niinpä niin. Mulla on ollut ihana elämä.Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:siis mitä?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Joukkoraiskauksessa yhteisissä tiloissa. Mutta vain 1 ehti pukille ennen poliiseja.
*lämpimät muistot*
:hug: minä TIEDÄN miltä susta tuntuu :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Joukkoraiskauksessa yhteisissä tiloissa. Mutta vain 1 ehti pukille ennen poliiseja.
*lämpimät muistot*
Joku kai nyt määkii ettei kyseessä ollut joukkoraiskaus, kun vain 1 ehti panemaan. No ne muut klähmi ja oli paikalla odottamassa vuoroaan.