Missä menetitte neitsyytenne?

Lunatic
Joukkoraiskauksessa yhteisissä tiloissa. Mutta vain 1 ehti pukille ennen poliiseja.
*lämpimät muistot*

Joku kai nyt määkii ettei kyseessä ollut joukkoraiskaus, kun vain 1 ehti panemaan. No ne muut klähmi ja oli paikalla odottamassa vuoroaan.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Joukkoraiskauksessa yhteisissä tiloissa. Mutta vain 1 ehti pukille ennen poliiseja.
*lämpimät muistot*

Joku kai nyt määkii ettei kyseessä ollut joukkoraiskaus, kun vain 1 ehti panemaan.
siis mitä? :eek:
Niinpä niin. Mulla on ollut ihana elämä.

*lämpimät muistot*

Joku kai nyt määkii ettei kyseessä ollut joukkoraiskaus, kun vain 1 ehti panemaan. No ne muut klähmi ja oli paikalla odottamassa vuoroaan.
:eek: :( :'( :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
*lämpimät muistot*

Joku kai nyt määkii ettei kyseessä ollut joukkoraiskaus, kun vain 1 ehti panemaan.
siis mitä? :eek:
Niinpä niin. Mulla on ollut ihana elämä.
ei voi kehua..... :hug: saiko ne minkä tuomion ees tuosta? Ja jos et haluu enempää kertoo niin ei tarvii.

Lunatic
Ei ne mitään tuomioita saaneet, kun en tehny ilmotusta edes. Poliisit heitti mut maijalla kotiin (alushousut kädessä , joku oli vetäny mulle farkut jalkaan) ja vei ne jätkät putkaan. Ei muuta.
Olin niin kännissä etten pystyssä pysyny, ne kusipäät juotti mulle väkisin raakaaa kossua. (olin 15v)
Jälkeenpäin huutelivat kylillä, että mua on hyvä naida.

Lunatic
Isä kärtti ennen kuolemaansa raiskaajani nimeä, ois mätkiny sen jätkän henkitoreihin.. sanoin että turha vaiva (oli nääs sillon jo kuollu se jätkä joka neitsyyteni vei, ja toinenkin joka oli siinä mukana). Nyt pari vuotta sitten kuoli yx niistä mun juottajista ja lääppijöistä, enää on 1 jäljellä (niitä oli 4).

Yhteistyössä