Missä maissa asuvat mielestäsi parhaimman näköisimmät miehet?

  • Viestiketjun aloittaja vieras..
  • Ensimmäinen viesti
Emmä osaa yleistää. Jokaisesta maasta löytyy hyvännäköisiä. Tummat on enempi mieleen:p
 
.....
Vaikee sanoa mistä maasta, mutta suomalaiset miehet ovat usein liian lyhyitä, persjalkaisia, isomahaisia ja vaaleita mun makuuni. Ihannemies olisi siis tumma, pitkä, timmi.
 
"vieras"
[QUOTE="Nainen";28105605]Mun mielestä suomalaiset miehet on tosi epämiehekkäitä: ujoja, eivät uskalla ilmaista tunteitaan, kaljamaha ja harvat hiukset.[/QUOTE]

Yksikään minun miehistä ei ole ollut tuollainen.:)
 
  • Tykkää
Reactions: lissukka.
mnjaa
ehkä tanskassa. emmätiä, mones maassa on makeennäköistä porukkaa. enkä mä ole niin nuuka rodunkaan suhteen. ja kaikki on jotenkin suhteellista, jos tulee suomalainen vastaan maailmalla, niin se jotenkin näyttää paremmalta ku kotona.
 
[QUOTE="vieras";28105600]Suomessa vaaleita viikinkejä? :D[/QUOTE]

No tasan löytyy. Löytyy tummia karvakäpäliäkin- ilmaisu annettakoon anteeksi tämän kerran :D
Täältä löytyy monenlaista miestä ja miehenpuolta.
 
"Mimmi"
Mä tykkään vähän enemmän itämaistyyppisistä uroista. Oma mies on Turkista ja siltä löytyy mielestäni parhaimman näköiset. Ovat oikeita tosimiehiä, eikä kaljaa litkiviä, löllömaha kaljupää suomalaisia.
 
Läheltä liippaa
Suomessa. Täällä on niin palon erinäköisiä miehiä, taatusti löytyy joka makuun. Ja mikä parasta: ovat sellasia positiivisessa mielessä tavallisen näkösiä. Ylimakeet siirappimiehet ei sytytä.
 
Türkish
[QUOTE="Mimmi";28106043]Mä tykkään vähän enemmän itämaistyyppisistä uroista. Oma mies on Turkista ja siltä löytyy mielestäni parhaimman näköiset. Ovat oikeita tosimiehiä, eikä kaljaa litkiviä, löllömaha kaljupää suomalaisia.[/QUOTE]

Peukkua tälle! Turkkilaiset on IHQ!
 
dfdf
[QUOTE="vieras";28105601]Mitä tosikkoa tuossa on, totuus vain. Mielestäni ruotsalaiset ja suomalaiset ovat aivan erinäköisiä johtuen juuristamme. Ruotsalaiset komeita, suomalaiset eivät.[/QUOTE]

Vaaleita sinisilmäisiä yhtälailla.
 
dfdf
[QUOTE="vieras";28105608]Kaikkea en, mutta tuo oli selvä virhe ;)[/QUOTE]

Eli olet pilkunnussija, etkä ymmärrä että jollain sanonnoilla viitataan tiettyihin ominaisuuksiin, kuten tässä tapauksessa vaaleisiin hiuksiin ja sinisiin silmiin.
 
Mun mielestä suomesta. Vaikka ite ihan perussuomalaiselta näytäkkään, niin mun mielestä suomalaiset miehet on ihanimpia. Ja naisetkin on kauniita, vaikka kaippa jokku brassi naisetkin on ihan sieviä. Mun mielestä vaan suomalaisten naisten ulkonäköä parjataan ihan syyttä muutaman vähemmän viehättävän takia!
 

Yhteistyössä