Missä liikkeesssä, virastossa, kaupassa tms. inhoat käydä?

  • Viestiketjun aloittaja "jooo"
  • Ensimmäinen viesti
Vielä ei ole liikettä, virastoa tai kauppaa jossa tykkään käydä. Eikös, kirpputori on paikka jossa tykkään käydä, yksin.
Kaikki virastot verotoimistosta kelaan on ihan vihoviimeisiä ja yritänkin ennemmin hoitaa asiani koneella tai puhelimessa, aina väärinkäsitysten uhallakin. :whistle:
 
"zirpukka"
Prisma. Mulle tulee tuolla tän kaupungin jättiprismassa aina paniikki ja ahdistus. Kaikki on kalliimpaa kuin viereisessä cittarissa mutta ihmiset juoksee hulluna niiden bonustensa perässä kun se on niiiin kannattavaa.
Ja miksi ihmeessä jonkun on saatava ostaa kiuas samalla kuin viikon ruuat? En ymmärrä.

En kävisi siellä muuten ikinä mutta lapset tahtoo joskus käydä ostamassa sieltä schleissejä niin olen kuskina :D
 
äm
Tankkaaminen on kyl perseestä. Ja joo, ne pikkukaupat ja niiden haukkamyyjät :D aina saa sanoo että "ei, en tarvitse apua, oon vaan kattelemassa" ....JOOOOOO. Prismat ja Sittarit on kans kammotuksia!
 
Meillä ei asioida neuvolaa, ruokakauppaa, bensistä ja lääkäriä lukuunottamatta missään. En tykkää yhtään aukioloaikojen tarkistuksista, niskaan huohottavista myyjistä, ihmisjoukoista jne eli hoidan kaiken muun minkä pystyy hoitamaan kotoa käsin netin kautta.
 

Yhteistyössä