Missä lapsivedet meni?

mulla meni kotona aamulla. ensin kuului naps ja ei mitään, en tosin tajunnut että vois ees olla jotain sinne suuntaan. sitten käänsin kylkeä ja lirahti vähän housuun, avasin vähän jalkoja ja ihmettelin et mitä tää on. sitten vauhdilla ylös sängystä ja kyllä sitä tulikin!! :D
 
Olimme juuri ehtineet synnärille. Tuli vain pieni plop ja sitten iso loiskis. Älytön tuuri etti tullu taksiin, en mitenkään olisi arvannut että ne voivat tulla niin yllättäen. No okei, olihan mulla ollu suppareita siis sen verran että olin päättänyt lähteä synnärille.
 
ekan kanssa kätolö puhkas kalvot

tokassa meni autoon.. Oltiin ukon kanssa menossa kotiin päin synnäriltä jossa olin käyny suppareiden takia mut paikat ei ollu viel auennu..no päästiin viimeseen risteykseen ennen kotia ku kuulu sellai jännä poks ääni ja ukko kysäs et pierasitko? ni sit vedet lorahti siihen penkille...ja eiku takas... :)
 
kahdesti on salissa puhkastu kalvot
yhdesti käskettiin ruveta vaan ponnistamaan ja ekalla ponnistuksella puhkes sitten kalvot
viime kerralla vedet tuli sairaalan pihalle kun olin juuri noussut autosta. Ja miehen kommentti oli että onneksi kerkesit ulos :D
 
Ekalla kerralla sänkyyn aamulla aikasin. Heräsin ja ajattelin et pitäis mennä vessaa, sain juosta sinne kun vettä tuli lorottamalla =) Tämä oli siis laskettuna. Toisessa salissa kun aloitin ponnistamisen.
 
Mulla meni vedet esikoista odottaessa yöllä, heräsin, kun kuului POKS ja juoksin sängystä vessaan. Toisessa raskaudessa, olin justiinsa viemässä esikoista päiväkotiin (viikkoja 36+5), kun lapsivedet yht'äkkiä alkoi tulvia päiväkodin pihaan :LOL:
 
Te, joilla vedet on menneet omaan sänkyyn, oletteko vaihtaneet patjaa/sijauspatjaa tai mitään sen jälkeen? Meillä mies on ehdottomasti sitä mieltä että saan luvan nukkua viimeiset kuukaudet jossain muualla kuin "kalliissa hästensissä", jottei vaan mene pilalle vesien menon takia :D . Voishan sitä sänkyä varmaan suojata jotenkin...
 
Ekasta meni kotona, sitä tuli niin vähän että piti lähteä synnärille tarkistuttamaan oliko ne lapsivedet vai jotain muuta..

Tokasta pääsin just synnytyssalin puolelle ja olin nousemassa muistaakseni siihen sängylle kun pamahti, ja koko huone oli täynnä lapsivettä ja kätilön vaatteet litimärät.. :LOL: Ei ehtinyt sitten kätilökään vaihtamaan vaatteita kun vauva syntyikin saman tien..
 

Yhteistyössä