Missä lämmintä joulukuun alussa?

Ollaan miehen kanssa menossa jonnekin lämpöiseen joulukuun alussa neljäksi päivää, onko Barcelonassa silloin enää lämmintä? Minnekään superkuumaan ei haluta...

Vinkkejä? Päästään jopa ilman tyttöjä liikkeelle, fiilis on kuin häämatkalle mentäessä :D
 
ei barcelonassa enää auringonottoon silloin pääse. mutta jos haluaa jotakin muuta niin mikäs mennessä kun sateenvarjon ottaa mukaan. Itse haaveilen Barcelonasta ja taidemuseioista (jos en ihan väärin muista niin Picasso museo pitäisi olla siellä) ja arkkitehtuurista, Gaudin rakennukset kiehtoo.
Mutta oikeasti jos rannalle haluat niin pohjoisAfrikkakin on niillä rajoilla että saako sieltä lämpöä enää.
kanarialla en itse ole käynyt eikä ole suunnitelmissa mutta madeira tai sitten Azorit. Ja jos ei sinne eikä aikaeroa halua, niin itse olen gambiaa miettinyt, parhammillaan alle tonnin viikoksi sinne lähtee
 
sorry nyt luin että neljä päivää eli sitten se Barcelona jonne saa suht edullisia lentoja ihan reittilennoin. Rooma voisi olla toinen vaihtoehto mutta neljä päivää aika lyhyt aika. itse lähtisin rooman seutuville vähintään viikoksi, puoleksitoistakin ja kävisin Napolin Pompejn samalla.
Malta voisi olla yksi vaihtoehto mutta sinne taas lennot maksaa aikalailla.... Tai Sisilia mutta ei sinnekään reittilennoin halvalla pääse.
riippuu tietysti matkabudjetista....
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
. Ja jos ei sinne eikä aikaeroa halua, niin itse olen gambiaa miettinyt, parhammillaan alle tonnin viikoksi sinne lähtee

Gambiaa on meilläkin mietitty, mutta epäilyttää nuo halvat hotellit :/ kalliimmat on taas liian kalliita. Noissa halvoissa hotelleissa ei taida olla ilmastointia, aamupalasta puhumattakaan...

Millainen hintataso lienee noin yleensä esim. ruuan suhteen??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
. Ja jos ei sinne eikä aikaeroa halua, niin itse olen gambiaa miettinyt, parhammillaan alle tonnin viikoksi sinne lähtee

Gambiaa on meilläkin mietitty, mutta epäilyttää nuo halvat hotellit :/ kalliimmat on taas liian kalliita. Noissa halvoissa hotelleissa ei taida olla ilmastointia, aamupalasta puhumattakaan...

Millainen hintataso lienee noin yleensä esim. ruuan suhteen??

hotelleissa minä olen alkanut lasten kanssa asettaa sen vaatimuksen että uima-allas pitää olla, onneksi nyt riittää allas kuin allas kun lapset osaa jo uida.
Ruoka varmaan tuolla on ihan halpaa (paitsi tietysti niissä kalliimmissa hotelleissa, mutta niissä me ei missään syödä kuin oman hotellin aamiaispöytä ja muut syönnit muualla).
oletko käynyt suomi24 matkailupalstalla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
. Ja jos ei sinne eikä aikaeroa halua, niin itse olen gambiaa miettinyt, parhammillaan alle tonnin viikoksi sinne lähtee

Gambiaa on meilläkin mietitty, mutta epäilyttää nuo halvat hotellit :/ kalliimmat on taas liian kalliita. Noissa halvoissa hotelleissa ei taida olla ilmastointia, aamupalasta puhumattakaan...

Millainen hintataso lienee noin yleensä esim. ruuan suhteen??

hotelleissa minä olen alkanut lasten kanssa asettaa sen vaatimuksen että uima-allas pitää olla, onneksi nyt riittää allas kuin allas kun lapset osaa jo uida.
Ruoka varmaan tuolla on ihan halpaa (paitsi tietysti niissä kalliimmissa hotelleissa, mutta niissä me ei missään syödä kuin oman hotellin aamiaispöytä ja muut syönnit muualla).
oletko käynyt suomi24 matkailupalstalla?
En ole käynyt tuolla palstalla.

Olen noita Tjareborgin Gambian halvimpia hotelleja katsonut netistä ja oikeasti en uskalla noiden pienten 8kk ja 3v kanssa niihin lähteä - keskustaankin on matkaa 15km yleensä ja ei aamupalaa, ei ilmastointia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
. Ja jos ei sinne eikä aikaeroa halua, niin itse olen gambiaa miettinyt, parhammillaan alle tonnin viikoksi sinne lähtee

Gambiaa on meilläkin mietitty, mutta epäilyttää nuo halvat hotellit :/ kalliimmat on taas liian kalliita. Noissa halvoissa hotelleissa ei taida olla ilmastointia, aamupalasta puhumattakaan...

Millainen hintataso lienee noin yleensä esim. ruuan suhteen??

hotelleissa minä olen alkanut lasten kanssa asettaa sen vaatimuksen että uima-allas pitää olla, onneksi nyt riittää allas kuin allas kun lapset osaa jo uida.
Ruoka varmaan tuolla on ihan halpaa (paitsi tietysti niissä kalliimmissa hotelleissa, mutta niissä me ei missään syödä kuin oman hotellin aamiaispöytä ja muut syönnit muualla).
oletko käynyt suomi24 matkailupalstalla?
En ole käynyt tuolla palstalla.

Olen noita Tjareborgin Gambian halvimpia hotelleja katsonut netistä ja oikeasti en uskalla noiden pienten 8kk ja 3v kanssa niihin lähteä - keskustaankin on matkaa 15km yleensä ja ei aamupalaa, ei ilmastointia..

minä karsastan aika paljon noita hotelleja jotka on kaukana kaupungista, kun haluan tehdä lomallani muutakin kuin altaalla maata ja liikkua nimenomaan ominpäin. En tiedä miten sitten gambiassa voi ominpäin liikkkua mutta kuitenkin... Kurkkaa tosiaan sinne suomi24 matkailuosioon, itse olen sieltä neuvoja ja vinkkejä hakenut ja joskus omiani kertonut kun on joku matka ollut ajankohtainen.
Gambiassahan ne kehuu jossakin paikkaa ainakin luontoa, eläimiä ja sellaista mutta ei minnekään 50 km päähän halua retkelle lähteä vaan mieluummin tallustaa rannalla ja paikallisen kylän/kaupungin kaduilla haistelemassa sitä sikäläistä oikeampaa elämää kuin hotellin länsimaiset matkakumppanit tarjoavat
 

Yhteistyössä