L
Lady in LOVE
Vieras
Olen seurustellut mieheni kanssa alle puoli vuotta. Muistan vastaavanlaisia tilanteita nuoruudestani; aluksi tutkailen miestä, mikä hän on miehiään, olen viileä ja itsenäinen. Olen iloinen oma itseni, elän omaa elämääni ja nautin omista jutuistani- aluksi. Kuten tälläkin kertaa. Miehen jatkuva soittelu ja innostuneisuus välillä hieman jopa ärsytti. Mutta nyt- whutum! Olen aivan yltiöpäisen rakastunut häneen, aivan niin rakastunut että tunnen fyysistä kipua kun en ole hänen lähellään. Ajattelen ja ikävöin häntä niin että sattuu. Tuntuu että henki salpaantuu kun alan miettimään että mitä jos hän ei tunnekaan ( niin kun ei varmasti näin voimakkaasti tunnekaan) minua kohtaan samoin? Hän on kuin huumetta, en ajattele muuta kuin häntä eikä mistään, edes työnteosta meinaa tulla mitään. Asumme eri kaupungeissa ja odotan vaan iltaa että hän soittaa. Ja kamala paha olo iskee kun alan miettimään että mitä jos hän ei soitakaan. Ja samaan aikaan kun omat tunteeni ovat kääntyneet tähän suuntaan, tuntuu että hän etääntyy minusta. Tunnustin (tosin paljon lievemmin ilmaistuna) että haluaisin olla enemmän yhdessä, ikävöin häntä ym. mutta hän ei vastaa samoin. Hän ei tule enää yhtä usein luokseni, ei soita jatkuvasti ym. Tuntuu että minusta on tulossa aktviisempi osapuoli, ja tälläisistä tilanteista ei ikinä ole hyvää seurannut. Silti rakastelemme ja harrastamme maailman upeinta seksiä kun näemme, hän pitää minua sylissään koko yön ja soittaa päivittäin ym. Kuitenkaan hän ei tai ilmaise mitään tuntemuksiaan, joten minäkään en uskalla. Ja tuntuu että kuolen tähän että joudun pitämään tälläisen palon ja poltteen sisälläni ja jutustelemaan arkipäiväisistä asoista. Onko hänen puoleltaan niin että yllättäen alkanut riippuvuuteni hänestä on saanut hänen ottamaan askeleen taaksepäin, kavahtamaan? Eikö hän puhu tunteistaan koska ei myöskään uskalla vai onko tämä tilanne jossa sanoja ei tarvita? En voi elää näin!! Sattuu kokoajan pelko että hän on poistumassa elämästäni. Haluaisin sen tietää jos asia olisi niin mutta miten sen kysyisin? Jos kysyn että aiotko jättää minut, laitan ajatuksen vireille jos hän ei sitä ollut aiemmin miettinyt! Auttakaa! Onko tämä normaalia? Mitä teen?