ö
Eikä myöskään savukosken(nyk.korvatunturin koulun kait) yläastetta käynyttä...Alkuperäinen kirjoittaja Arew:Eipä tainnut ketjussa olla yhtään Liperin yläastetta käynyttä...
Eikä myöskään savukosken(nyk.korvatunturin koulun kait) yläastetta käynyttä...Alkuperäinen kirjoittaja Arew:Eipä tainnut ketjussa olla yhtään Liperin yläastetta käynyttä...
Sama,mutta vuosi oli-92Alkuperäinen kirjoittaja polgara:Ruusuvuoren yläaste ja vuosi-84(kait?)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vantaa,korson ylä-aste ja vuosi -95
oiskos muita tuttujaAlkuperäinen kirjoittaja tanene:yläasteen puoliksi kävin kempeleen ya ja loput sit muhoksen ya päättövuosi -91Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Samoin, mutta 10v aiemmin Vai olikohan jopa -86... vanha ei muista enääAlkuperäinen kirjoittaja vierailija:Kempele 1997
Sä olet taatusti ollut mun mún miehen kanssa samaan aikaa yläasteellaAlkuperäinen kirjoittaja piita-75:rauman lyseon yläaste ja vuosi... -91 muistaakseni
eipä tule heti mieleen... yks mahollisuus vois olla, jos on mua kuitenkin vanhempi ja nimessä on 4 kirjainta... ei ainakaan samaa ikäluokkaa tämä ollut jota ajattelen, en tuntenut tätä poikaa mutta tiesin lähinnä nimen takia.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Mitäköhän vinkkiä mä oikein kertoisin...miehellä on erikoinen nimi toista sen nimistä ei taatusti ollut koulussa ei edes kenelläkään raumalaisella Alkaa J- kirjaimella
olikos hänellä pikkusisko, nätti kun mikä (kaikki pojat kuolas sen perään), alkaa M:llä ja erikoinen nimi kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Juu hän se on on vuoden sua vanhempi mut ajattelin et varmaan tiedät kuitenkin.
Ja 4 kirjainta löytyy