Missä iässä vanhat pehmolelut menettää tunnearvonsa?

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
ei ikinä
Vieläki harmittaa, näin 24-vuotiaana, kun meni hukkaan hieno Rumpali-kanipehmoleluni joskus 8-vuotiaana! Jos minulla olisi se, niin laittaisin sen lapsellisesti johonkin esille. Lempipehmoleluni!
 
Mamma italiana
tiettyjà pehmoleluja (sità unilelua siis) ei voi heittàà pois. Etin internetistà aikoinaan myòs belgialaisen valmistajan ja tilasin ihan identtisen varalelun
 
Mulla on edelleen Katri-nalle isän äiti sen isälle aikoinaan teki ja minä sain sen pienenä. Sitä en heitä pois milloinkaan. Muut pehmolelut, varmaan tuossa 4 luokan kieppeillä en halunnut enään niitä sänkyyni.
 
Mun rakkain pehmolelu on kulkenu mun mukana kaikki nämä vuodet. Ja vielä vuosi sitten vannoin etten anna sitä edes omalle tytölle käyttöön ettei hajoa lopullisesti. Mutta kylläpä hän on sen jo perinyt, mutta äiti kyllä vaalii sitä vieläkin rakkaudella. Ja ikinä se ei roskiin mene. Ainakaan minun elinaikana.
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Sitten toinen kysymys... missä vaiheessa äidit raaskivat heittää pois lastensa piirustukset ja äitienpäiväkortit? Ja juu, siivoilen kaappeja B)
ei missään vaiheessa tietenkään,,voivat sitten esitellä ylpeinä töitään omille lapsilleen :D
 

Yhteistyössä