missä huonepelaajat?

Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:
Alkuperäinen kirjoittaja hitto:
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:
hih!! mie oon päässy sinne makkariin livahtamaan toista kautta ja sillo sain tavaroita... nyt ku tein sillee ku te muut niin mitään ei tapahtu.... pitääköhän tuo lattialuukku saada auki?
mitä kautta?
muistaakseni jotenkin sen tietokoneen.... en muista
ku painaa tietsikan ruudus sitä ovee ni se avaa uuteen välilehteen sen huoneen
 
poitsuli
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:
Alkuperäinen kirjoittaja hitto:
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:
hih!! mie oon päässy sinne makkariin livahtamaan toista kautta ja sillo sain tavaroita... nyt ku tein sillee ku te muut niin mitään ei tapahtu.... pitääköhän tuo lattialuukku saada auki?
mitä kautta?
muistaakseni jotenkin sen tietokoneen.... en muista
pitää sit vissii ol joku tietty prosenttimäärä koottuna ku en minä pääse
 
jups
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:
hih!! mie oon päässy sinne makkariin livahtamaan toista kautta ja sillo sain tavaroita... nyt ku tein sillee ku te muut niin mitään ei tapahtu.... pitääköhän tuo lattialuukku saada auki?
se tietsikan ovi avaa sen huoneen uuteen ikkunaan mut se on kokonaan uus peli, toi huone on tän pelisarjan eka huone...
 
tina
Alkuperäinen kirjoittaja hitto:
mitkä numerot siihen makkarin kelloon tulee.. ja mitä sillä pötkylällä tehdään
mistä löysit mötkylän? ja siinä kaapin ovessa lukee numerosarja kun sammuttaa valot.. mutten tiiä liittyykö ne kelloon, koska mitään ei ainakaan tapahdu kun ne siihen laittaa..
 
hitto
Alkuperäinen kirjoittaja tina:
Alkuperäinen kirjoittaja hitto:
mitkä numerot siihen makkarin kelloon tulee.. ja mitä sillä pötkylällä tehdään
mistä löysit mötkylän? ja siinä kaapin ovessa lukee numerosarja kun sammuttaa valot.. mutten tiiä liittyykö ne kelloon, koska mitään ei ainakaan tapahdu kun ne siihen laittaa..
sieltä vaatekaapin laatikosta ja siihen saa avaimen sängyn päädystä
 

Yhteistyössä