Missä hinnoissa käytetyt harsot pyörivät?

Kiitos taas näille uskalikoille, jotka eivät edes omalla nimellään uskalla vastata.

Siis en tarkoittanut, että myyn äitiyspakkauksen harsoja vaan tarkoitin, että kysymyksessä ovat SAMAN KOKOISET harsot.

Kuulkaa, kun Suomessa on varsin paljon ihmisiä, jotka eivät käytä niitä vain puklurätteinä vaan VAIPATTAVAT lapsiaan sideharsoilla, oletteko ikinä kuulleet? Ilmeisesti ette. Jos ihmiset tarvitsevat harsoja 30-40 kappaletta, niitä tuskin toisilta saa ilmaiseksi hyvää hyvyyttään. Ja vastaavasti, jos niitä on hankkinut hintaan noin 4 euroa/harso, en ole myöskään valmis niitä ilmaiseksi jakelemaan.

Harmaana kirjoittelijat voivat minun puolestani joko omata hieman enemmän suvaitsevaisuutta tai pysyä pois tällaisista ketjuista.
 
Kaivappa se kurpitsa pois nenästä... Jos tämä kirjautuminen yhtään helpottaa, niin edelleen olen sitä mieltä, että MINÄ en ilkeäisi niistä mitään pyytää. Oli harsoja sitten pidetty vauvan pyllyssä tai puklussa.

Ja siis kyllä olen kuullut harsoja pidettävän vaippoina, oli jos silloin kun minäkin olin vaipoissa. joten kiitos vaan, en kaipaa siinä valistusta.

Sinä kysyit mielipidettä, minä ilmoitin sen. Sinusta en ole mitään sanonut/kirjoittanut...
 
valinnanvaraa
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viideetä:
Siis niistä harsoista mitä puklurätteinä käytetään?

Itse en ilkeiäisi pyytää mitään, ilmaiseksi olen antanut jos joku on tarvinnut
Itsehän sen onneksi päättää että ostaako kaupasta uusia,vai ottaako vastaan käytettyjä,vai lähteekö etsimään käytettyjä kirppareilta ja maksaa niistä.
 
Yhdyn edelliseen (tai siis neljä ilman viidettä nikkiin). MINÄ en niistä mitään pyytäisi enkä myöskään käyetyistä mitään maksaisi. Ihan sama, missä tarkoituksessa ne olisivat olleet. Esim. Anttila myy 12kpl harsoja vajaa 14? paketti ja jos olisi tarvis, niin ostaisin kyllä sieltä sitten.
 
poikia3
En jaksa kirjautua, töissä nyt istun.

Mutta itse olen 4 vuotta sitten maksanut käytetyistä laatuharsoista euron kappaleelta. Mutta tämä tarkoittaa tosiaan, että ovat tiiviimpää materiaalia.

ja todentotta, viimeisimmän vaipattanut niillä joidenkin mielestä ilmaisilla pukluräteillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja valinnanvaraa:
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viideetä:
Siis niistä harsoista mitä puklurätteinä käytetään?

Itse en ilkeiäisi pyytää mitään, ilmaiseksi olen antanut jos joku on tarvinnut
Itsehän sen onneksi päättää että ostaako kaupasta uusia,vai ottaako vastaan käytettyjä,vai lähteekö etsimään käytettyjä kirppareilta ja maksaa niistä.
Nimenomaan näin
 
poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Yhdyn edelliseen (tai siis neljä ilman viidettä nikkiin). MINÄ en niistä mitään pyytäisi enkä myöskään käyetyistä mitään maksaisi. Ihan sama, missä tarkoituksessa ne olisivat olleet. Esim. Anttila myy 12kpl harsoja vajaa 14? paketti ja jos olisi tarvis, niin ostaisin kyllä sieltä sitten.
Nuo eivät todellakaan ole mitään vaippaharsoja, joten parempi sitten olla hiljaa, jos ei asiasta mitään tiedä.
 
kysyn uudelleen
kun tuli aiheelliseksi. Minulla on iso muovipussillinen pukluun käytettyjä sideharsoja. Viskaanko roskiin vai ostaako niitä kukaan nykyään??? Tottavie ovat kalliita kaupassa - Halvimmillaan 2e/kpl
 
"mä"
Mulla oli myynnissä kirpparilla niitä tuplapaksuja( kait oikealta nimeltään kaksinkertaisia) 0,1e kpl ja kuviollisia 0,2e kpl eivät menneet kaupaksi :(
Olivat siistejä ei tahran, tahraa ja osa käyttämättömiä kun mun äiti oli innoissaan omellut niitä urakalla.
Mä nyt sit käytän niitä siivoukseen ja pesen niillä lattioita jne.
 
"Jos"
Kaikki kestovaippakäyttöön kelpaavat kannattaa laittaa Kestovaippainfon keskustelupalstan kirpputorille myytäväksi. Jos ne ovat olleet jo siivousliinoina, niin niitä en eää uskaltaisi vaipoiksi laittaa. Tai kai nekin puhtaaksi tulee, jos tarpeeksi kuumassa pesee...
 

Yhteistyössä