Missä heräisit aamulla ja mitä tekisit huomenna, jos kaikki olisi mahdollista??

Heräisin Turkissa upeassa villassani n. tunti ennen kun yksityiskoulun taksi tulee hakemaan lapsiani. Hihkaisisin kotiapulaiselle, että haluaisin aamiaiseksi köyhiä ritareita, ja pussaisin miestäni poskelle hänen lähtiessään töihin. Aamupäivällä rentoutuisin ehkä omalla uima-altaallamme tai tapaisin ystäviä, ennen kun lapset tuodaan kotiin :)
 
Heräisin YKSIN omassa kodissa, saisin päättää kaikessa rauhassa, että jatkanko unia, vai nousenko. Jostain joku olis taikonu VALMIIKSI pöytään mua odottamaan herkullisen aamiaisen, ja keittäny kahvit valmiiksi. Päivän saisin viettää yksin, omia ajatuksia kuunnellen =)
 
ev
mä heräisin jostain kaukaa etelästä, meren rannalla sijaitsevasta kodista. ei mitään luksusta, vaan joku tavisomainen, kodikas koti. päästäisin koirat pihalle, laittaisin lapsille aamiaista ja lähtisin töihin merentutkimus jutskaan veneellä, saisin pitää koiria mukana töissä.
 
HOP
Hong Kongissa Victoria Peakille vievän tien varrella sijaitsevan talon 40. kerroksessa sijaitsevassa asunnossani mieheni ja lapseni kanssa. Lapsen lähdettyä kouluun ja miehen töihin, lähtisin käymään Macaolla portugalilaisessa ravintolassa.
 
>Missä heräisit aamulla ja mitä tekisit huomenna, jos kaikki olisi mahdollista??<

Mä heräisin eksäni luota, meidän kodista, ja viettäisin ihan tavallisen päivän sen kanssa.. Se riittäis tekemään mut onnelliseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Heräisin Turkissa upeassa villassani n. tunti ennen kun yksityiskoulun taksi tulee hakemaan lapsiani. Hihkaisisin kotiapulaiselle, että haluaisin aamiaiseksi köyhiä ritareita, ja pussaisin miestäni poskelle hänen lähtiessään töihin. Aamupäivällä rentoutuisin ehkä omalla uima-altaallamme tai tapaisin ystäviä, ennen kun lapset tuodaan kotiin :)
Voi peesi paitti mä heräisin bahamalta! :D
 
sommarcat not. kirjautunut
Mä heräisin uudesta sängystä omasta makkarista. Mä veisin pojan hoitoon kaikessa rauhassa ja menisin viereisessä rakennuksessa olevaan kotitoimistoon töihin valmistelemaan tilausten tekemistä. Söisin rauhassa aamupalan ja lounaan. Hakisin pojan aiemmin kotiin ja vietettäis ihana ilta ilman kiukutteluja. (tällä kertaa ei mitään lomajuttua, koska arki on mukavaa sairastelun jälkeen...)
 

Yhteistyössä