Missä hammaslääkäripäivystys

´dgfgh
Netistä

http://www.hel.fi/wps/portal/Terveyskeskus/Artikkeli?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/Terke/fi/P_ivystys/Hammashoidon+p_ivystys

Päivystys viikonloppuina (la-su) ja pyhinä

Ota yhteys etukäteen päivystysnumeroon (09) 310 47450
Keskitetty päivystys viikonloppuisin ja pyhinä klo 8.30 -14 järjestetään Kallion terveysaseman hammashoitolassa, Toinen linja 4 C, 2. kerros.
 
Henry A
Olen itse käynyt Royal Dent 24h hammaslääkäripäivystys paikalla. Se oli paras kokemukseni hammaslääkäreistä. lämpimästi suositteleen. www.royaldent.fi
Mannerheimintie 47 C1 00250 Helsinki Puh: 0440111422
 
"Ina"
Tässä paikka joka käyttää toisten hätää hyväkseen. Ilmoitetan puhelimessa että vastaanottava lääkäri on hammaskirurgi, mutta ei kerrota lääkärin nimeä. Huonolla suomen kielellä ilmoitetaan että hoito maksaa 300-700e, vaikkei ole edes kysytty mikä on ongelmana. Ja sitten sanotaan että on kiire, ei ehdi puhua.Löi luurin korvaan vaikka oltiin puhuttu vain n. 5 lausetta ja 60 sekunttia. Joo-o. Ei menty sinne. Hyks nenä-nielu-korva Meilahdessa, tai Kirugisen sairaalan leukakirra (Kasarminkadulla) toimii.
 
ROYAL DENT never again
älkää menkö royal dent hammaslääkäriasemalle saatte ison laskun ja huonosti tehdyn työn ..lääkäri on minua henkilökohtaisesti nimitellytkin puhelimessa. luuria tuli lopuksi korvaan. kuukausi sitten kävin ja joutunut sen jälkeen käymään muilla lääkäreillä korjailemassa tämän pizzanpaistajan jälkiä...sanoisin että suututtaa
 
huijarifirma!
Kyseinen firma huijaa asiakasta, paikka hampaaseen muka maksaa 700 euroa ja tämä kerrotaan vasta pora suussa. Kiertäkää kaukaa! Meininki kuin Egyptin basaarissa, asiakasta saa huijata niin paljon kuin kerkiää.
 
Voi LOL
Olen itse käynyt Royal Dent 24h hammaslääkäripäivystys paikalla. Se oli paras kokemukseni hammaslääkäreistä. lämpimästi suositteleen. Hammasl
Mannerheimintie 47 C1 00250 Helsinki Puh: 0440111422
Hahhah :D ihan selvä, omistajs mainostanut itseään. Viestin ja ap. viestin väliä pari vuotta. Googlettanut nimensä ja etsinyt kaikki paikat jossa hänestä puhutaan. Hoonolla soomella tulee sitten mainostamaan itseään foorumeille.

Ei kukaan ees noin maireasti kehu mitään hammaslääkäri paikkaa. :D

:D :D
 
vierailija
Jos haluaa terveyskeskuksen hammaslääkäripäivystykseen, vaihtoehtojahan on vain ja ainoastaan tasan yksi eli Haartmanin päivystys numerossa (09) 310 4999.

Kriteerit hoitoonpääsyyn ovat tiukat, koska päivystyksen järjestäminen virka-ajan ulkopuolella tulee veronmaksajille erittäin kalliiksi.

Toivottavasti alkuperäinen vaiva on jo saatu hoidettua :)
 
vierailija
Tässä Heikki Haikala kokemuksia: Oli reilusti myöhässä aikataulusta, ei kuunnellut asiakkaan toiveita, ei ollut riittävästi visuaalista silmää esteettisen lopputuloksen aikaansaamiseksi, ei myöntänyt tehneensä huonoa jälkeä, ei reagoinut reklamaatioon mitenkään. Jouduin menemään korjaamaan surkean työn jäljen toiseen paikkaan, eli maksoin täysin turhasta. Ylimielinen palveluasenne, luulee ilmeisesti olevansa jumala ja aina oikeassa. Esteettistä silmää ei tällä kyseisellä kaverilla ole ollenkaan, joten suosittelen kiertämään kaukaa!
 

Yhteistyössä