Missä asiassa olet hyvä?

Mä olen hyvä ruoanlaitossa; niin suolaiset kuin makeat onnistuu. Ja pirun hyvä lasten kekkereiden kakkujen tekijä. onnistuu hello kittyt ja salama mcqueenit marsipaanikuorrutuksin.
ja sitten mä olen älyhyvä tuhlaa rahaa leivontahärpäkkeisiin. :)

sss
Lohduttamisessa/muiden tukemisessa, keskustelussa (puhumisessa yleensäkin), kirjoittamisessa (en tarkoita oik.kirjoitusta), syömisessä, nukkumisessa, maalaamisessa, mietiskelyssä, kritisoinnissa, analysoinnissa, työssä, koulussa, siivoamisessa, raha-asioissa, ruoanlaitossa, sängyssä :D , pukeutumisessa, käytöstavoissa, tanssissa, näyttelemisessä, paperiasioissa, lasten- ja eläintenhoidossa, mt-potilaiden hoidossa, sisustamisessa, sählyssä, jumpassa jne.

:D
Lisään tähän, että minussa on huomattavasti enemmän asioita, joissa en ole hyvä (luulen niin). Itsetuntoni ollut ennen huomattavan heikko, en löytänyt mitään hyvää itsestäni.

Mä en ole huono kehumaan itseäni enkä muita. :D

Olen sosiaalisesti ja verbaalisesti lahjakas sekä hyvä kirjoittamaan ja valokuvaamaan. :) Mulla on melko hyvä ihmistuntemus, olen hyvin kiinnostunut ihmisistä ja psykologiasta.

Teknisesti en ole hyvä missään mutta mulla on mielikuvitusta ja olen luova. Piirrän, maalaan, kirjoitan, teen erilaisista materiaaleista kaikenlaista ilman että saatavilla olevat materiaalit rajoittavat sitä (esim. en löytänyt mieleistä koria lahjoille kaupasta joten punoin sen hetken mielijohteesta sillä hetkellä kotoa löytyvistä materiaaleista: sellofaanista, foliosta ja sanomalehdistä )...

Non compos mentis
Olisi helpompaa listata heikkouteni. Noh, olen hyvä omaksumaan tietoa nopeasti ja soveltamaan sitä. Osaan monenlaisia fyysisiäkin töitä remontoinnista leipomiseen.

Yhteistyössä