Missä Wannabeet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maria

Vieras
Ei ole todellista, että mä pääsin tälle puolelle!!!!!! Yhdeksän kuukauden yrittämisen ja noin 10 raskaustestin jälkeen se tikku näytti vihdoin ja viimein kahta viivaa!!!! En meinannut simiäni uskoa!!!

Eli missäs on Wannabeet tuolta vauvahaaveiden puolelta??? Kaikki kai tälle puolelle kuitenkin kipittivät... Erityisesti kaipailisin Nasua ja Eevaa. Kiitos muuten Eeva, kun annoit kuukauden mulle aikaa, tässä mä nyt olisin :)

Paljon haleja!!! IIIIIKKK, mikä olo, ei ole todellista!!!!!

Unnakin on tuttu jostain ketjusta, nyt en vain muista mistä. Olitkos säkin sitten wannabee porukkaa?? Kuinka pitkälle olet jo ehtinyt?

Nasu taisikin olla nasu82 ja ilmeisesti heidät voisi tavoittaa tuolta toukokuu 2005 ketjusta. Noh, katsellaan, jos he tulisivat vaikka tännekin moikkaamaan... En varmaan vielä rupea ketjuilemaan, kun ei kesäkuun ketjua edes ole vielä... Muutenkin olisi varmaan ihan hyvä pistää jäitä hattuun ja odotella vaikka neuvola-aikaa tai jotain. Mutta vielä en suostu viilentymään, kun oon niin tän jutun huumassa!!!

Haleja!! Ja muitakin wannabeita odotellessa!!!

No moikka!

Ja ihan ekaksi ONNEA MARIA!!!!!Ihanaa!!! Koska plussasit? Kerro nyt kaikki! Ja teitkö kenties jotain extraa nyt kun tärppäsi?

Oli niin kauan hiljaista täällä wannabe-puolella, että ollaan nasun kanssa oltu enemminkin tuolla kasplussassa. Mä sielläkin Eeva1980 ja nasu82 on pilke82.

Mulla on nyt menossa rv 9+3 ja eka neuvola oli viikko sitten ja alkuraskauden ultrassa käytiin Mehiläisessä rv 7+3. Siellä sykki silloin pieni sydän.

Olo on ollut mainio mitä nyt välillä vähän ällöttänyt ja tietty väsyttää kamalasti ja joitakin ruokia ja juomia ei pysty syömään. Mahaa turvottaa, ummettaa, pierettää ja välillä oon todella pahalla tuulella ja tiuskin työkavereillekin...

Ensi viikolla neuvolalääkäri, jossa kuunnellaan sydänääniä!

Nyt vielä nasu mukaan tänne, hop!

Eilen plussasin... Eli tosiaan on pää vieläkin sekaisin. Se on niin hauskaa, kun oli ajatellut, että kun se plussa pärähtää niin siitä kertoo miehelle esim. lempiruuan ääressä illalla romanttisissa tunnelmissa. Tosiasiassa testasin eilen aamulla ja heti kun ensimmäinen viiva alkoi hahmottumaan otin puhelimen käteen ja soitin hysteerisen ""itkunauru"" puhelun miehelle. Se joutui varmaan kolme kertaa kysymään, että mistä mä puhun. Hihiii, mutta tarkoitus tuli kuitenkin selväksi.

Ajattelin ensi viikolla tilata neuvola ajan ja sitä ennen vielä testata, että onhan ""pähkinä"" varmasti pysynyt vauhdissa mukana. Huomenna pitäisi mun laskujen mukaan alkaa rv5.

Ei tullut käytetty mitään ylimääräisiä konsteja tällä kierrolla. Itseasiassa oltiin tosi kiireisiä, eikä puuhailuja ollut juuri lainkaan. En myöskään osallistunut viikkojännääjiin, enkä laskenut juurikaan mitään päiviä. Eli oliskohan se stressaamattomuus vai tuuri ollut kyseessä :)

Hassu olo!!! Kauhea nälkä ollut muutaman päivän. Ihan älyttömän kivaa!!!! Tänään kerroin parhaalle kaverille (autossa) ja se meinasi ajaa ojaan.... Muut joutuvat odottamaan tätä uutista vielä parisen kuukautta.

Joopa joo... Noh, katsellaan saadaanko tästä joku ketju aikaiseksi. Muualla en viitsi vielä hirveästi hehkuttaa, kun on kuitenkin sellainen epäuskoinen olo, että voiko meillä käydä näin ihanasti!!!

Haleja kaikille ja onnellista odotusta!!!

Ihanaa!
Eikä sun tartte uusiksi testata ellet halua miehen kanssa yhdessä tikkua tuijottaa! Kyllä se oli plussa ja vaavi pysyy matkassa ellei näytä mitään sen vastaisia oireita ilmaantumaan! Toiv. ei!

Mä, kuten kerroin, oon voinut tosi hyvin. Mitä nyt tänään aamupäivällä oksensin vesilasillisen, kun ei pysynyt jostain syystä sisällä. Oli eka kerta.

Kiloja mulla tuli parin ekan viikon aikana jo muutama ainoastaan siitä syystä, että olo oli niin väsynyt, ettei jaksanut töiden jälkeen muuta kuin maata ja syödä. Turvonnut ja lihava olo alkoi vaivata ja viikko sitten aloin käymään uimassa noin joka toinen päivä ja kävelyillä kun ehtii. Yritän pitää tuon uimisen ainakin matkassa koko raskausajan.

Toivottavasti sun vointi pysyy hyvänä! Onnea ja palataan taas täällä!

Katsotaan kuinka hyvin sä pystyt olemaan kertomatta pari kk. Oli kovasti tarkoitus ja nyt jo pari viikkoa tienneet vanhemmat, sisarukset ja ystävät. Ei osannut pitää tätä salaisuutta vain neljän seinän sisällä.

Nostoa vaan... Kirjoittelen paremmalla ajalla vähän lisää... Tänään tuli tehtyä toinen testi ja vielä keskellä päivää 2 tuntia vanhasta pissasta ja sekin näytti plussaa, ihanaa!!! Kivaahan sitä tikkua oli miehen kanssa tuijotella!!!!

Haleja taas!!!

Yhteistyössä