Missä välissä mun ex:stä tuli näin sydämetön? ;( (Sis.linkin toiseen ketjuun)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Viittaan tähän aikaisempaan ketjuuni:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1043202

Lapset tuleekin mulle tietenkin äitienpäiväksi ja nyt koko viikonlopuksi niin soitin ex:lle että voisko hän vielä äidilleen kukan minulta äitienpäivää?Kun kerran sinne on menossa.

Sanoin että haluaisin muistaa hänen äitiään.Ex kysyi tylysti "Mitä varten?" Sanoin että äitis on mulle tärkeä ihminen ollu ja mulla on ikäväkin sitä.

Ex sanoi että "Jaa.Katotaan jos jaksan ja muistan."Tuli sellaseen inhottavaan sävyyn.

Haluais vaan mut kaikella tapaa ulos ilmeisesti kun sillä on tyttö ystävä...mutta miks se ei hyväksy sitä että mä kaipaan niitä joitan sen sukulaisia jotka oli mulle rakkaita ja läheisiä.

Hyvähän sillä,ei se niin paljoa erossa menettänytkään ku mä.Mun sisarukset ja vanhemmat pitää siihen edelleen paljon yhteyttä,sille jäi meidän koti yms.

Minä sain lähteä yksin tarpomaan eteenpäin. :(

Miksi miehen pitäisi toimia välittäjänä. Jos sinulla on yhteystiedot, laita postia itse. Voisi muutenkin olla hyvä, anoppisi ei välttämättä tiedä, haluatko pitää yhteyttä häneen, ja jos tervehdys tulee nytkin vain miehen kautta, hän ei ehkä tajua siitäkään, että sinä haluaisit yhteyden häneen.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mikset voi ominpäin tavata miehesi sukulaisia ja ottaa yhteyttä heihin?

Kyllä mä joskus soitankin ja jotain yhteyttä pidän ex:n vanhempiin mutta sen muu suku pesi mut samantien elämistään pois kun ero tuli.

Ex kun kuuluu siihen sukuun jossa ei omissa ole vikaa,vika löytyy aina muualta vaikka ajaisit kolmion takaa toisen eteen. :ashamed: :/

Ex appi vanhempien luokse on matkaa ja ex on sinne menossa enkä itse pääse kukkaa sitten edes viemään,ajattelin jos ex olisi sen äidilleen minulta vienyt.

Yhteistyössä