Missä vaiheessa siirtyä 16" pyörästä 20":een?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cycle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti


Joo, ei ole varmaan helppoa laittaa jalkaa äkkiä maahan, kun se on kauhen koukussa ja osuu ohjaustankoon..

Joko olette tuot Yokeria kokeilleet? Yltääkö siinä alimmalla penkintasolla varpaat kunnolla maahan?[/quote]

Helkama Yokeria on kerran koeistuttu, ja jalka osui maahan noin 2/3 jalkapohjasta. Helkama on myös "rossi"-malli, mutta siinä runkokorkeus on muutaman sentin korkeampi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikkasilmä:
http://www.helkamavelox.fi/index.phtml?page_id=1115&navi_id=1115
Kivan näköisiä ........ Mitähän hintaluokkaa n. suunnilleen?

Eikun onhan tuossa suositushinnat. Mitäs muita hyviä pyöriä ?
 
Tuumasta toimeen. Nyt meillä odottaa kotona uuden karhea Helkama Yoker. Saapi nähdä mikä on ilme. Se voi olla meillä mitä vaan.... Haluaa uuden mutta aristelee myös... Vertasin uutta ja vanhaa pyörää rinnakkain, ja satulan korkeudessa on ehkä 3cm ero.
 

Yhteistyössä