C
Cycle
Vieras
Joo, ei ole varmaan helppoa laittaa jalkaa äkkiä maahan, kun se on kauhen koukussa ja osuu ohjaustankoon..
Joko olette tuot Yokeria kokeilleet? Yltääkö siinä alimmalla penkintasolla varpaat kunnolla maahan?[/quote]
Helkama Yokeria on kerran koeistuttu, ja jalka osui maahan noin 2/3 jalkapohjasta. Helkama on myös "rossi"-malli, mutta siinä runkokorkeus on muutaman sentin korkeampi.