missä vaiheessa saitte plussan raskaustestiin? mikä kp?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
meillä nyt kp 34/32 ja nega tuli testiin. kierto ollut tähän asti säntillinen. tuolla toisaalla jo kyselin ja siellä jotkut saaneet vasta viikkokin kuukautisten pois jäämisen jälkeen plussan testiin.

miten sinulla? ja milloin tuli oireita?

Ekassa raskaudessa kun menkat oli viikon myöhässä, tein testin ja se oli negatiivinen. Viikon päästä plussa. Toisessa kun menkkoja ei kuulunut sinä päivänä ku ois pitäny ni johan seuraavana päivänä jo testasin ja plussaa oli!!! :)

Tein testin kp 30/28-30 ja plussa tuli. Odota pari päivää ja tee uusi testi. Hyvältähän toi näyttää jos kierto kerran säntillinen. Mulla oireita alkoi tulla rv 5 alussa kun tissit kipeytyi, mutta nehän voi kipeytyä kuukautisistakin. Pahoinvointi alkoi rv 6 lopussa ja kestikin aina rv 25 asti.

Päivän tai kaksi kun menkat ovat olleet myöhässä oon testin tehnyt ja plussan saanut. :)
Eilen juuri plussasin. :heart:
Oirena ollut rintojen nipistely, väsymys ja pienehkö etova olo.

No joo, itseasiassa se on vähän huono esimerkki koska se raskaus ei ollu millään tavalla suunniteltu... En siis seurannu. Mutta mun normaali kierto ilman pillereitä oli jotain 28... Raskausoireita ei sillon vielä ollu, lähinnä paniikkioireita... Se negatulos oli aivan selkeä kuin myös sitte plussa, testiä ei voinu mitenkä tulkita väärin

Yhteistyössä