Missä vaiheessa saa aloittaa joulufiilistelyn? :D (Tulkaas joulufanit tänne :P)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24775853:
WOW!!! Oikeen glögipullon, katoitteko vielä uusintana boksilta kymppiuutiset? :D

Nope. Meillä ei ole tallentavaa boxia. Telkkari kyllä on auki ja iTunes luukuttaa musiikkia -ei jouluista kylläkään. höh. Mut tuo Loimu on ihan oikeasti yllättävän hyvää alkoholipitoiseksi glögiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24775910:
No siinätapauksessa sulla taitaa olla aika tylsää, ku oot täällä, etkä miehes kanssa :p :D

No tossahan se on vieressä - olen siis sekä täällä että miehen kanssa. Kato, tässä vaiheessa pystyy keskittymään moneen asiaan yhtä aikaa. Ei tartte enää istua kädet käsissä ja tuijotella hiljaisuudessa silmiin.

Missä viipyy kuva, jossa juot glögiä -> pää käännettynä niin että melkein takaraivo näkyy, puoli kuvaa pelkkää sun hiusta ja taustalla pienen pieni glögilasi. "Tilannekuva" jossa juon glögiä :) ei siis liity hiuksiini mitenkään!

mie oon sisälle parit kirkkaat ns tunnelmavalot laittanut. Mutta en vielä sen kummemin. aattelin lopukuusta ostaa lisää ja laitan jo mm parvekkeelle ;)
ne on tunnelmavaloja!

Pipaeita on tehty jo, mutta joulukuusi tulee toki sitten aatonaattona ja sitä ei koristella ennen aattoa. Ja joululauluja kuuntelen vasta joulukuussa.
Lahjojen hankkiminen on jo alkanut.

itse odotan että pikkujoulu vaatteet tulis myyntiin että saisin etsiä itselleni mekon häihini...=) missä kaikki joulukuvastot on vaatteineen!?!?!?