Missä vaiheessa saa aloittaa joulufiilistelyn? :D (Tulkaas joulufanit tänne :P)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Uskaltaakohan sen aloittaa vasta marraskuussa, jolloin jouluun ei ole enää liian pitkä aika ja fiilistelyyn ei ehdi kyllästyä? ;)

Mä olen ihan joulufani. :heart: Rakastan joulun odottamista: joululahjojen hankkimista, joululaulujen kuuntelemista ja joululeffojen katsomista, joulukalentereita, joulukoristeita ja ja ja...noh, kaikkea jouluista. :xmas:

Kyllä mä olen jo fiilistellyt! :) Joululahjoja on muutamia jo ostettuna. Glögiä en ole vielä juonut, mutta eka mukillinen lämpiää varmaan pian. Kysyin hyvissä ajoin mieheltä, missä se haluaa viettää joulun ja tuttuun tapaan sille oli ihan sama, joten ollaan kotona, koska joulu on parasta kotona. Nyt oon sit jo suunnitellut vähän ruokia ym. :) 2 ja puol kuukautta enää, ei ole pitkästi! :D

[QUOTE="omena";24775505]Kyllä mä olen jo fiilistellyt! :) Joululahjoja on muutamia jo ostettuna. Glögiä en ole vielä juonut, mutta eka mukillinen lämpiää varmaan pian. Kysyin hyvissä ajoin mieheltä, missä se haluaa viettää joulun ja tuttuun tapaan sille oli ihan sama, joten ollaan kotona, koska joulu on parasta kotona. Nyt oon sit jo suunnitellut vähän ruokia ym. :) 2 ja puol kuukautta enää, ei ole pitkästi! :D[/QUOTE]

Tänä vuonna tekee mieli hankkia läheisille oikein ihania lahjoja. :) Harmi, etten oikein osaa tehdä itse mitään. Itsetehdyt lahjat on ihan parhaita. Munkin mielestä joulu on parasta kotona oman perheen kanssa!

[QUOTE="hankey";24775516]Lapset jo aloittivat, merkkasivat lelulehteen, mitä toivovat :)[/QUOTE]

Mua harmittaa, ettei mulle oo tullu niitä lelulehtiä, tykkään selata niitä. :D Katselin tänään kaverin lapsen lelulehteä. :p

Jouluun ei ole enää kuin 2,5 kuukautta, tottakai voi jo nyt aloittaa. Minusta on kiva, että joulu kestää vähän kauemmin kuin sen pari päivää. Muutenkin syksy on niin harmaa ja kolkko niin jouluinnostus valoineen tuo jotain valoa syksyn keskelle.

Mua harmittaa, ettei mulle oo tullu niitä lelulehtiä, tykkään selata niitä. :D Katselin tänään kaverin lapsen lelulehteä. :p

Kuuntelin tänään tytön ja serkkunsa sanailua kun selasivat ekaa lelukuvastoa: "minkä ottaisit jos saisit valita tältä sivulta, entä tältä, entä tältä...?" :heart: emmäkestä, ihan samanlainen oon ollut :) Ihan liekeissä noista mainoslehdistä!

Mä oon kans ihan jouluihminen, mut mä oon siitä hassu että mulle tulee suurin joulufiilis aina vasta tammikuussa! :laugh:

Ja Lumiukko-animaatiossa mä itken joka helkatin kerta. Ihan aina.

Viime vuonna oli jotenkin tosi hellyyttävää, kun ekaa kertaa kun lapsikin halusi sen katsoa alusta loppuun ja huomasin kuinka se sitäkin liikutti. Mä siinä nieleskelin kyyneleitäni ja ehkä se fiilis tarttui tai sitten se tuntui myös lapsessa. Sniif.

Uskaltaakohan sen aloittaa vasta marraskuussa, jolloin jouluun ei ole enää liian pitkä aika ja fiilistelyyn ei ehdi kyllästyä? ;)
Mä olen ihan joulufani. :heart: Rakastan joulun odottamista: joululahjojen hankkimista, joululaulujen kuuntelemista ja joululeffojen katsomista, joulukalentereita, joulukoristeita ja ja ja...noh, kaikkea jouluista. :xmas:
Ja pikkujoulut on ensin pidettävä :)

Mä INHOAN Jouluhössötystä, mutta rakastan tunnelmoida yksin.
Tälläkin hetkellä kuuntelen Joululauluja ja nyyhkyttelen sisäisesti. :heart:

Mä en hössötä tippaakaan. En stressaa tippaakaan. Paitsi jouluruuhkassa kaupoissa, yyh.

Opin jo lapsena katsellessani äitini turhaa stressausta ettei se kannata. Muutenkaan en oo mikään superkokkaaja, niin meille kelpaa ihan hyvin valmiit laatikotkin. Nyttemmin äitini onkin sanonut että oli hölmö kun stressasi niin paljon, kun se joulufiilis tuli ihan siitä muusta kun pelkästä itsetehdystä ruuasta.

Mä oon kans ihan jouluihminen, mut mä oon siitä hassu että mulle tulee suurin joulufiilis aina vasta tammikuussa! :laugh:

Ja Lumiukko-animaatiossa mä itken joka helkatin kerta. Ihan aina.

Viime vuonna oli jotenkin tosi hellyyttävää, kun ekaa kertaa kun lapsikin halusi sen katsoa alusta loppuun ja huomasin kuinka se sitäkin liikutti. Mä siinä nieleskelin kyyneleitäni ja ehkä se fiilis tarttui tai sitten se tuntui myös lapsessa. Sniif.

Mä rakastan sitä ohjelmaa! Me katotaan se aina jouluaattona yhdessä koko perheen kanssa. :)

Ite laitan jouluvalot mun synttäreillä, ens kuun kasi, juhlistaa kivasti mun synttäreitä sekä joulun tuloa.
Joululahjat ostan tietty viimetingassa.
Tuutko tytsi meille Joulupukiksi? :D

Mainiota, tää on mun ketju. :xmas:

Muutamat joululahjat on jo ostettu ja osa suunniteltu. Mahdollisia hankintoja bongailtu, mm. jouluvaloja. Etitty kaikki joulukamat suurinpiirtein näkösälle kaappeihin. Korttiaiheita pyöritelty mielessä.

Talvi on mulle kauhistus, en kestä kylmää ja inhoan lunta (lumisade on mukavaa, sitten kun se kasaantuu maahan niin itkettää). Joulu pelastaa paljon.