Missä vaiheessa raskautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "öö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

"öö"

Vieras
Teillä on alkanut herua maitoa rinnoista? :) Ja heruiko sitä enemmän jossain tietyssä tilanteessa? Itsellä rv 24+1 ja maitoa tulee ainakin silloin kun näkee vauva unia :D

on tullu pari viikkoa sellaista kirkasta haaalean vaaaleaa nestettä ei siis maitomaista nestettä rinnoista. Rv 32+4 nyt menossa joten en tiedä milloin pitäisi edes muuttua maitomaiseksi.

Varmaan joskus rv20 jälkeen. En enää niin tarkkaan muista, mutta niihin aikoihin huomasin, että rinnoista tulee jotain kirkasta nestettä, kun tutkin rintojani kasvainten varalta ja siinä yhteydessä tuli paineltua rintoja..
Nyt rv40 tulee jo aika paljon sellaista tosi laimean oloista "maitoa", jos rintoja rutistelee, muttei onneksi valu itsekseen..:)
Ja mä olen oppinut ampumaan toisella tissillä! (juu, en ole lapsellinen, en..:ashamed:)

Varmaan joskus rv20 jälkeen. En enää niin tarkkaan muista, mutta niihin aikoihin huomasin, että rinnoista tulee jotain kirkasta nestettä, kun tutkin rintojani kasvainten varalta ja siinä yhteydessä tuli paineltua rintoja..
Nyt rv40 tulee jo aika paljon sellaista tosi laimean oloista "maitoa", jos rintoja rutistelee, muttei onneksi valu itsekseen..:)
Ja mä olen oppinut ampumaan toisella tissillä! (juu, en ole lapsellinen, en..:ashamed:)

Ampumaan, hah hah :D

hahhah :D mun on nyt pakko mainita että kun imetin vielä, niin mä saatoin "ampua" suihkussa maitoa tisseistä miestäni päin niin kuin vesipyssyllä konsanaan. Voi mies parkaa.. *psiuu* :D

Nyt on meneillään rv 31+5 eikä ainakaan vielä ole tullut tipan tippaa. En muista milloin maitotippoja alkoi ilmaantua rintsikoihin aiemmissa raskauksissa, varmaan ihan viimeisillä viikoilla.

Yhteistyössä