Missä vaiheessa raskautta olette noita tyttö-/poikasykkeitä miettineet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rv19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rv19

Vieras
Kun neuvolassa syke oli viikolla 18 140, ja se kai olisi poikasyke ;) mutta muuttuuko tuo johonkin suuntaa raskauden edetessä? Vai pysyykö samana, voiko siis olettaa että viikolla 28 olisi suht sama syke kuin viikolla 18? Anteeks, tiedän et tää on ihan huuhaata, mut lukeehan ihmiset horoskooppejakin - mielenkiinnosta. :)

mulla oli esikoisella "tyttösyke" vaikka poikahan tuo näyttäs olevan 150-160. ja tän kakkosen kanssa on 130-140 ja poikaa ne kovasti ultrassa povaa joten ei kyllä pidä paikkaansa ollenkaan tuo syke sukupuolesta

mulla nyt rv 20 syke on ollu kokoajan n. 135 ja poika on tulossa. ennestään pojilla ollut n. 130-140 sykkeet poikia on 3 ja 1 tyttö jolla syke ollut korkeempi ja kaikilla pysyneet suunnilleen samana koko raskauden.

meillä oli rv 13 160 ja rv 17 150-155
niin kumpaa se nyt lupaa?

ku mä oon kuullu että poikien ois korkeempi, ja anoppi sano että miehen syke oli ollu korkee, ja kahen tytön oli ollu matalampi.

en minäkään tähän usko, mut ois kiva tietää noin niinku huvikseen :)

Syke vaihtelee todella paljon, mittaushetken tulos on vain sen hetken tulos, ei siitä voi päätellä yhtään mitään :D

Molemmilla lapsilla vaihteluväli on ollut 130-160, tyttö ja poika. Kävin viikon välein seurannassa ja siinä huomasi vaihtelun hyvin.

Edellisistä en muista, mut tässä viimeisessä oli alusta asti 145-150, ihan aina, joskus 30+ viikoilla alkoi nousta ja loppua kohden oli jopa yli 180 hetkittäin kun liikkui...tyttö tuli

Eiks se oo jotain alle 140 poika, yli niin tyttö...

Mutta itse en usko noihin...

En missään vaiheessa ole miettinyt. Ei noilla ole mitään tutkittua totuuspohjaa, ihan huuhaata. Uskokoon tietty ken haluaa, sukupuoli varmistuu viimeistään synnytyksen päätyttyä...

Yhteistyössä