Missä vaiheessa raskautta harjoitussupistuksia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pinkeä masu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pinkeä masu

Vieras
Olen nyt vk 23 raskaana ja yhtäkkiä on alkanut tulemaan harjoitussupistuksia, siis niitä kivuttomia joissa vatsa menee kivikovaksi. En muista yhtään, missä vaiheessa esikoisen kohdalla niitä alkoi tulemaan, mutta jotenkin nyt yllätyin, että jo näin aikaisin. Olenkohan rasittanut itseäni liikaa? Tuntuu, että välillä kävellessäkin niitä alkaa tulemaan, saati sitten jos tekee jotain raskaampaa. Viime viikolla kävin vielä säännöllisesti mm. jumpassa, mikä ei aiheuttanut mitään ihmeempiä tuntemuksia. Nyt en taida sinne enää uskaltaa mennä...

Missä vaiheessa teillä muilla on alkanut tulemaan kivuttomia suppareita?

Eikö ne oo ihan vaarattomia, jos ei oo kivuliaita?Mulle ainaki neuvolan lääkäri sano niin. Mulla on kummassakin raskaudessa alkanu tosi aikasin, ennen viikkoa 20 ja jatkuneet loppuun asti

mulla ollu jo muutamia viikkoja ja välillä kipeitäkin.Nyt viikkoja 23 ja risat,ja kävellessä supparin yhteydessä tulee järkky kusihätä ja meinaa laskee alleen.Very nice...

Alkuperäinen kirjoittaja possu:
Eikö ne oo ihan vaarattomia, jos ei oo kivuliaita?Mulle ainaki neuvolan lääkäri sano niin. Mulla on kummassakin raskaudessa alkanu tosi aikasin, ennen viikkoa 20 ja jatkuneet loppuun asti

Ok, mua vaan alkoi ihmetyttämään kun näin aikaisin alkoivat. Esikosta ei kyllä vielä tässä vaiheessa. Ärsyttävää kun olen tottunut touhuamaan ja tykkään kovasti harrastaa liikuntaa myös näin raskaana, ja nyt nuo supparit meinaavat hidastaa vauhtia, äääh!

mullakin alkoi joskus 20 viikon tienoilla, loppuun asti niitä tuli, mitä nyt viimisillä viikoilla alkoivat sitten jo tuntua joltain. kaksi raskautta takana siis ja kummassakin samat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja possu:

Ok, mua vaan alkoi ihmetyttämään kun näin aikaisin alkoivat. Esikosta ei kyllä vielä tässä vaiheessa. Ärsyttävää kun olen tottunut touhuamaan ja tykkään kovasti harrastaa liikuntaa myös näin raskaana, ja nyt nuo supparit meinaavat hidastaa vauhtia, äääh!

Kyllä mä ihan normaalisti touhusin vaikka harjoitussuppareita tulikin. Lopussa sit vähän yritin rauhoittua, kun alkoi kipeitä suppareita tulemaan

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä