Missä vaiheessa raskaustesti näytti plussaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mukurtti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mukurtti

Vieras
Missä vaiheessa olette tehneet positiivisen raskaustestin?

Mulla menkat 8 päivää myöhässä, kaksi testiä tehty, viimeisin eilen, molemmat negatiivisia. Vähän hämmentävä tilanne, kun normaalisti kierto on erittäin säännöllinen.

En kyllä usko oikein enää raskauden mahdollisuuteen, kaipa se nyt jo tässä vaiheessa näkyisi testissä?

seuraavana päivänä siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. En oo kummallakaan kerralla aiemmin lähtenyt testailemaan. ei sitten tarvitse montaa testiä tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
yhtäkkiä kun menkkoja ei ollut neljään kuukauteen, testailin aina välillä ennen juhlia yms. ja yhtäkkiä se oli positiivinen :)

Selvisikö, mistä tauko menkoissa johtui? Tuskin kuitenkaan neljää kuukautta ehdit olla raskaana, ennen kuin testi plussaa näytti. (Toivottavasti, muuten alkaa jo hirvittää! :D)

Alkuperäinen kirjoittaja Mukurtti:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
yhtäkkiä kun menkkoja ei ollut neljään kuukauteen, testailin aina välillä ennen juhlia yms. ja yhtäkkiä se oli positiivinen :)

Selvisikö, mistä tauko menkoissa johtui? Tuskin kuitenkaan neljää kuukautta ehdit olla raskaana, ennen kuin testi plussaa näytti. (Toivottavasti, muuten alkaa jo hirvittää! :D)

eipä tuota ole tutkittu. jätin pillerit syksyllä, parit menkat tuli normaalisti ja sitten ei enää tullut... yhtäkkiä tein testin että raja-arvo, tee uusi testi 48 tunnin kuluttua ja se oli sitten kunnolla plussa. Ja olin onnistunut nappaamaan raskauden verekseltään koska viikkoja oli varmaan jotain 2-3, ultrassa ei näkynyt ensin mitään. Siitä viikon päästä näky vähän ja taas kahden viikon päästä päästiin jo mittaamaan ja sillon oli viikkoja 7 plus jotain...

sama juttu nyt kun jätin hormonaalisen ehkäisyn pois niin kierto heitti häränpyllyä. Veikkaisin jotain häiriötä olevan mutta en mä sitä oo niin tutkituttanut. Pco:ta vähän mietittiin mutta ainakin labra-arvot oli kaikki kohdillaan... nyt piti laittaa kierukka tuossa kevättalvella ja kappas, ennen sitä kierukan laittoa tehty kontrollitesti olikin positiivinen :D nyt on viikkoja 18+6.

Uusimmat

Yhteistyössä