missä vaiheessa päivystykseen? rv 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alottaja

Vieras
Mulla oli oksennustauti perjantaina ja oli aika rajua menoa. La ja su ajattelin jo että elämä voittaa, mutta oli kyllä huono olo ja ripuli, makasin 80% päivästä. Tänään on niin huono olo, ei tulis mieleenkään nousta sängystä ja mietin koko ajan että oksennanko. Käynyt ripuloimassa 7kertaa. Mitään en ole syönyt, mutta juon koko ajan, tosin mikään ei kyllä imeydy vaan toisesta päästä ulos.

Tosiaan raskaana vl 30. Neuvolasta sanottiin että vauva voi varmasti hyvin, mutta mulla huono olotila koska vauva vie kaiken pienenkin energian mitä imeytyy. Kuulemma olisi hyvä käydä nesteyttämässä päivystyksessä, mutta en halua mennä sinne kun sitten ne vähättelevät tätä, ja ehkä lähettävät kotiin. Menisitkö itse, ja missä vaiheessa?

Menisin varmuuden vuoksi ja ottaisin riskin, että vähättelevät. Sulla on nyt velvollisuus sekä itseäsi että vauvaasi kohtaan. Ei varmasti ole kiva lähteä tuossa kunnossa päivystykseen, mutta ehkä se sitten kuitenkin on pienempi paha kuin odottaa, käykö vielä pahemmin...

joku aika sitten niin kova masutauti,et mikään ei pysyt sisällä.Paremman hetken jälkeen tuli heti takapakkia.Hän kävi nesteytyksessä useana päivä ja sitten vasta alkoi elämä voittaa.Turha vähätellä tilanteessasi ja mennä anteeksi pyydellen.Nyt on sinun voitava hyvin jo vauvankin takia.MENE JO <3

Yhteistyössä