missä vaiheessa kassahenkilö saa kysyä vielä henkkarit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
jäin vaan miettiin ku eilen hain alkosta viinipullon ja olin jo laittanu korttini siihen kortinlukijaan ja olin painamassa pinkoodia kun myyjä kysy henkkarit..

ei ollu vaiva eikä mikään niitä näyttää, mut aloin miettii et olisko se enää siinä vaiheessa saanu kysyä niitä ku pullo oli jo periaatteessa maksettu kun se kone luki mun korttia..? :)

Multa kysyttiin joskus paperit vasta siinä vaiheessa, kun olin jo ostokseni maksanut. Eipä siinä mitään, mielelläni näytin, kun ikää kuitenkin oli riittävästi ;)

Kaippa sen voi kysyä missä vaiheessa tahansa.
Olisihan hän voinut antaa sen rahan takaisin vaikka kassasta.

En tiedä, mutta saattaahan se olla että noissa lukijoissa voi olla jokin peruutus toimintokin..

Mä olin joskus 19-vuotiaana k-20 baarin terassilla, myivät mulle oluen ja tulivat yht'äkkiä jälkikäteen kysymään papereita ja häätämään pois. Muistaakseni vaadin kuitenkin saada juoda oluen loppuun, kun kerran olin siitä maksanut ja se oli minulle myyty, mutta en muista sainko juoda vaiko enkö.

Yleensähän ne kysyy heti kassalle mennessä henkkarit. Maksutapahtuman ollessa jo käynnissä vois olettaa et kaikki on ok ja kassa myy sulle sen mitä haluat

Yhteistyössä