Missä tuplissa voin kuljettaa MOLEMMAT lapseni kasvot äitiin päin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cassyput
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cassyput

Aktiivinen jäsen
28.04.2007
11 131
0
36
Osaatteko auttaa, pliiiis? Haluaisin että vauva ja taapero saisivat molemmat katsoa minuun päin.

Ainakin Teutonian Team S4 -rattaissa saa istuimen suuntaa vaihtaa. Sitten on Emmaljungan Twin Cerox 360, joissa on jopa heittoaisa. Onko muita? Toisena kriteerinä mulla on kääntyvät etupyörät, eli ei perus 4-pyörärattaita.

Kiitos jo etukäteen jos joku osaa kertoa! :wave:

Monessakin tuplissa voi kuljettaa kasvot työntäjään päin. Emmaljungaa ei kannata ostaa. Tutulla meni runko kasaa, kun oli kaksi pientä lasta kydissä. Muutenkaan emmaljunga ei ole laadukas. Muita merkejä on siten emmaljungan ja teutonian lisäksi herqules, i'coo platon duo (lapset istuvat peräkkäin ja saa myös yhden istuttaviksi rattaiksi. Itse voin suositella näitä ja onkin tosi hyvät rattaat.) En tiiä saako mutsy merkissä ksvot työntäjään päin. Niissäkin lapset ovat peräkkäin. Carenalla on myös jokin merkki. Ei tule nyt mitään muuta mieleen. Mutta toivottavasti tästä oli apua.

Kiitos Tumpe! Onko noissa i'coon rattaissa käännettävä istuinosa, vai kuinka molemmat lapset saa katsomaan minuun päin? En nähnyt kyllä mainintaa asiasta Lastenturvan sivuilla.

Carenan Double Swingeissä ei ole käsittääkseni kulkusuunta vaihdettavissa. Ainakaan nettisivulla ei asiasta mainita.

Nuo Herqulekset alkoi kiinnostaa, mutta voi hitto miten rumia värejä...

meillä on happy baby spider swing tuplat ja oon tosi tyytyväinen niihin.tosi kestävät ja hyvät, helppo ohjata ja mahtuu hyvin kaupoissakin.
ainut miinus on ettei mee kovin pieneen kasaan...
kyytiläiset saa miten päin vaan istuimia kääntämällä ja edessä tuplapyörä.Aijottiin eka ostaa noi carenat mutta nää on paremmat kun on kuitenkin 2 pyörää edessä vaikka ovatkin kolmipyöräiset.
kannattaa tutustua!en tosin tiedä mistä sais uutena mutta huutiksessa näyttää nytkin olevan yhet...

Unohtui vielä kertoa, etä Hartanilla on myös kaksosterattat joissa on kääntyvät etupyörät. I'coossa ei ole heittoaisaa jos sitä tarkoitit. Mutta istuimet saa laitettua selkä menosuuntaan, kasvot menosuuntaa, selät vastakkain ja ainakin toiseen istuimen kohtaa I'coon turvaistuin (maxi cosin istuin voi myös käydä tuohon, mutta en ole ihan varma).

Happy babyja ei saa mistään vissiin uutena just nyt. Noi huutiksen rattaat oli hieman liian käytetyn oloiset mun makuun.

Oon päätymässä Teutonian Team Alu S4 -rattaisiin. Kävi ilmi että niitä saa tänä vuonna suklaanruskeana, se oli melkein sitä myöten selvä.

Carenan Double Swingeissä ei saa kuljetettua lapsia kasvot äitiin päin. Ja nuo Hartanin rattaat on musta muuten rumat. :snotty: Myöskään I'coon rattaiden ulkonäöstä en tykkää jostain syystä. Varsinkaan väri ei miellytä. Tiedän kyllä että kaikkea en voi saada, mutta tällä hetkellä olen tyytyväinen ajatukseen ostaa ne Teutoniat.

Yhteistyössä