missä tilanteissa olet käyttänyt kännykän kameraa apunasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja räpsijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

räpsijä

Vieras
siinäpä se oli otsikossa kysymys.

Mulla itselläni on koiranmuonapussin kuva kännykässä niin osaan ostaa oikeaa merkkiä. Samoin parin hyvän viinipullon kuva.

Mut tämä on paras:
kävin silmäleikkauksessa yksityisellä ja lääkäri antoi kännykkänumeronsa, johon voin soittaa jos tulee jotain kysyttävää. Ja jos silmiin tulee jotain, niin sai käydä tietysti näytillä. Pari päivää leikkauksen jälkeen alkoi toisen silmän sisänurkka punoittaa ikävästi. En asian vuoksi kehdannut lähteä näytille 50 km päähän ja puhelimessa vähän hankala selittää minkälainen silmä oikein on. Otin sitten kuvan silmästäni ja laitoin lääkärille kuvan multimediaviestinä. Tunnin päästä tuli viesti lääkäriltä, että kyseessä normaalia punoitusta leikkauksen jälkeen ja että on vain rasittunut enemmän kuin toinen. :D kunpa lääkärissä asiointi olisi aina yhtä helppoa!

Usein laiskuuttani, olen napsinut kuvia aikoinaan päiväkodin ovitiedotteista, kun en ole niissä oleviaapäiviä/auja jaksanut kalenteriin kirjata. Reissuun lähtiessä olen kuvannut mukaan ottamani kirjastonkirjat, jotta muistan mitä olen mukaani ottanut. jne.

Me just epäiltiin, ettei jääkaapin valo sammu vaikka oven laittaa kiinni, kun ylähyllyllä tuntui olevan lämmin. Mies keksi laittaa videota kuvaavan puhelimen sitten kaappiin. Kyllä se valo sammui :D

Ai niin ja yksi tosi hyvä on, kun ystävien kesken aika paljon kierrätetään vauvan ja lasten vaatteita, niin olen kuvannut saamani läjän jotta muistan mitkä vaatteet on mistäkin. (vaikkei niitä haluttaiskaan enää takas niin on hyvä tietää kans mitkä uskaltaa ite laittaa eteenpäin)

Meillä kirjoitetaan mm. ostoslista ja muita asioita aina sellaiselle tussitaululle, mies yleensä ottaa siitä kuvan kun lähtee kauppaan. Mä itse käytän vielä vanhanaikaisesti paperille kirjoitettua ostoslistaa ;)

Joskus tulee otettua kuva jostain tiedotteesta tai vaikka kyltistä jossa näkyy aukioloajat.

Yhteistyössä