Missä teillä menee pettämisen raja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pettämistä on selainen kun kokee jonkun toisen naisen tärkeämmäksi ja kiinnostavammaksi, aivan sama mitä tämän naisen kanssa tekee. Se on silloin itsensä että toisen pettämistä elää toisen kanssa, jos kerran on vielä parempi jota tavoittelee.

Alkuperäinen kirjoittaja viola:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö sinulla nimenomaan ole jo tunteet pelissä?

"Seksi on pettämistä vasta jos siihen liittyy tunteita!"

"Hän on vain niin helvetin tärkeä ihminen minun elämässä, että tuo tuntui uskomattoman hyvälle."

no näinpä..

Omasta mielestäni ei ole. Hänen kanssa on ollut mahollisuus seurustella, mutta ei olla sitä tehty. Ystävä vain, jonka läheisyyttä kaipaan, kun harvoin nähää. En vain näe mitään väärää. Mieheni tietää kyseisestä ihmisestä ja tietää myös kuinka läheinen sille olen. Hänelle se on ok. Meillä on sit varmaan todella outo parisuhde, mutta näin on.

Pettämistä on selainen kun kokee jonkun toisen naisen tärkeämmäksi ja kiinnostavammaksi, aivan sama mitä tämän naisen kanssa tekee. Se on silloin itsensä että toisen pettämistä elää toisen kanssa, jos kerran on vielä parempi jota tavoittelee.

Lisään vielä tämän...

Mutta jos suutelee ihan hetken mielijohteesta vaikkapa päissään ei se sitten niinkään mitään merkitse, seksi tietenkin menee yli siinäkin tapauksessa, se on jo äärimmäisen loukkaavaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja viola:
Eikö sinulla nimenomaan ole jo tunteet pelissä?

"Seksi on pettämistä vasta jos siihen liittyy tunteita!"

"Hän on vain niin helvetin tärkeä ihminen minun elämässä, että tuo tuntui uskomattoman hyvälle."

no näinpä..

Omasta mielestäni ei ole. Hänen kanssa on ollut mahollisuus seurustella, mutta ei olla sitä tehty. Ystävä vain, jonka läheisyyttä kaipaan, kun harvoin nähää. En vain näe mitään väärää. Mieheni tietää kyseisestä ihmisestä ja tietää myös kuinka läheinen sille olen. Hänelle se on ok. Meillä on sit varmaan todella outo parisuhde, mutta näin on.

*ihmisellä on taipumusta selitellä asioita itselleen edullisella tavalla*

Yhteistyössä